کشف ۱۹ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در کرمان

۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۴۴:۲۳
کد خبر: ۷۷۰۱۷۳
کشف ۱۹ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در کرمان
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف 19 هزار و 500 لیتر گازوئیل قاچاق طی اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در این شهرستان خبر داد.

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "محمدرضا فداء" در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی این فرماندهی در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی طی 72 ساعت گذشته  و در سه عملیات پلیسی از 16 دستگاه خودرو ؛ 19 هزار و 500 لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

وی تصریح کرد: در این طرح مأموران انتظامی بخش راین از 6 دستگاه خودرو مقدار6 هزار لیتر گازوئیل و ماموران پاسگاه سیرچ  نیز در بازرسی از یک کامیون 4 هزار و 600  لیتر سوخت که در زیر بار کود حیوانی جاسازی شده بود را کشف کردند.

 وی بیان کرد:در عملیات آخر ماموران یگان امداد این فرماندهی موفق شدند در بازرسی از 9 خودرو در محورهای مواصلاتی شهرستان کرمان 8 هزارو 920 لیتر گازوئیل کشف کنند.

سرهنگ فداء با اشاره به کشف 19هزار و 500 لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از 16 خودرو بیان داشت : این مقادیر سوخت قاچاق کشف شده تحویل شرکت نفت و 21 متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان نامگذاری سال جاری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی را  ناظر به اهمیت پیشگیری از تخلفات و جرائم زیانبار اقتصادی برای کشور دانست و افزود: برخورد با قاچاقچیان سوخت در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان می توانند هر گونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما