مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

تغییر نگرش خانواده ها نسبت به المپیادهای علمی ضروری است

۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۷:۰۹:۲۷
کد خبر: ۷۷۰۷۰۳
تغییر نگرش خانواده ها نسبت به المپیادهای علمی ضروری است
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: تغییر نگرش خانواده ها نسبت به المپیادهای علمی ضروری است.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری نسب در دبیرستان استعداد درخشان فرزانگان دخترانه دوره دوم ناحیه دو کرمان، گفت: المپیادهای علمی تنها عرصه ای است که به دانش آموزان حق انتخاب می دهد و تمرکز دانش‌آموزان المپیادهای علمی قابل قیاس با دانش آموزان کنکوری نیست.

وی یکی از ویژگی‌های مهم دانش‌آموزان المپیادی را تمرکز و حق انتخاب دانست و گفت: بین دانش‌آموزان المپیادی، همگرایی و هم‌افزایی بسیار بالایی وجود دارد.

اسکندری نسب با بیان این که دانش آموزان المپیادی از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند، افزود: تشویق دانش آموزان برای حضور در المپیاد های علمی توسط معلمان و مدیران امری ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به این که باید سهمیه استان در المپیادهای علمی بالا برود، تصریح کرد: تغییر نگرش خانواده ها نسبت به المپیادهای علمی ضروری است.

وی گفت: مدرسه باید جایگاه خود را در همه رشته ها نشان دهد و نقش موثری در تربیت آینده سازان ایران اسلامی ایفا کند.

بر پایه این گزارش جلسه پیگیری المپیادهای علمی استان با حضور احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، روسای آموزش و پرورش نواحی یک و دو کرمان، مدیران مدارس استعدادهای درخشان و فرهنگ نواحی یک و دو در محل دبیرستان دخترانه فرزانگان دوره دوم ناحیه دو کرمان برگزار شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز