شهروندان مشکلات مربوط به آب‌گرفتگی را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند

۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۷:۳۱:۰۲
کد خبر: ۷۷۰۷۱۱
شهروندان مشکلات مربوط به آب‌گرفتگی را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان گفت: شهروندان محترم می‌توانند مشکلات مربوط به آب‌گرفتگی مناطق مختلف شهر را با سامانه ۱۳۷ شهرداری به اطلاع مسئولان شهری برسانند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدرضا میرحسینی با بیان این‌که بارش باران طی دیروز و امروز منجر به مشکلاتی نظیر آب‌گرفتگی معابر در نقاط مختلف شهر کرمان شده است، اظهار داشت: شهروندان می‌توانند برای رسیدگی به موارد حاد آب‌گرفتگی، موارد مربوط به منطقه و محل زندگی خود را به سامانه 137 شهرداری کرمان گزارش کنند. 

وی افزود: پهنه‌ وسیع شهر کرمان که بالغ بر 13 هزار هکتار بافت شهری است، مشکلات ساختاری گوناگونی دارد؛ بنابراین، در مواقع این‌چنینی شهروندان را دچار مشکل می‌کند. 

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان با بیان این‌که شهردار محترم و معاون خدمات شهری، از شب گذشته آب‌گرفتگی معابر را از نزدیک رصد و مدیریت کرده‌اند، گفت: خوشبختانه تاکنون در هیچ‌جای شهر کرمان مشکل حادی در خصوص روان‌آب‌های سطحی گزارش نشده است. 

میرحسینی افزود: با همت شهردار محترم و معاون مربوطه و با استفاده از تجهیزات سیار و با هماهنگی کامل با ادارات مرتبط ازجمله شرکت توزیع برق، حجم عمده‌ی روان‌آب‌ها از مناطق مختلف شهر کرمان جمع‌آوری و منتقل شده است.

 وی ادامه داد: سامانه 137 شهرداری کرمان هم‌اکنون تحت مدیریت مجموعه‌ی جدیدالتأسیس بازرسی کرمان قرار داشته و مشکلاتی که توسط شهروندان گرامی از کانال این سامانه به شهرداری کرمان منعکس می‌شود، به شکل ویژه پیگیری خواهد شد.

میرحسینی بیان کرد: انتقال مشکلات مختلف شهری به شکل نظام‌مند و از کانال سامانه 137 می‌تواند به مسئولان شهری کمک کند تا با برنامه‌ریزی بهتر و موثرتر، مشکلات سطح شهر را مرتفع کنند‌.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز