سرپرست استانداری کرمان:

تمامی مدارس نیمه تمام استان کرمان بایستی در سال جاری تکمیل شوند

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۱۰:۴۶
کد خبر: ۷۷۱۶۸۵
تمامی مدارس نیمه تمام استان کرمان بایستی در سال جاری تکمیل شوند
سرپرست استانداری کرمان گفت: با توجه به دیدار روز جاری با رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور مقرر شد اعتبارات لازم برای تکمیل مدارس نیمه تمام استان تامین شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در این خصوص افزود: در این نشست مقرر شد با توجه به اینکه نوسازی مدارس کشور در سال جاری 60 میلیارد تومان برای تکمیل 110 مدرسه نیمه تمام از محل تخریب و بازسازی اختصاص داده است، 50 میلیارد تومان اضافه کند تا تمام این مدارس در سال جاری به اتمام رسیده و قابل بهره برداری باشند و در مقابل، استان از متوسط تخصیص کشوری 25 میلیارد تومان بیشتر به تخصیص اعتبارات استانی نوسازی مدارس استان در سال جاری اضافه نماید، برای آنکه از محل این 25 میلیارد تومان پروژه های بیشتری تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: همچنین قرار شد ابتداابتدا از مکانیزم تخصیص استفاده شود و در صورت عدم کفایت، از مکانیزم تغییر اعتبار مصوب و اصلاح موافقت نامه و اخذ مصوبه شورای توسعه و مدیریت استان استفاده شود.

وی بیان کرد: در خصوص پروژه های سال آینده نیز مقرر شد با توجه به اینکه اعتبارات نوسازی مدارس به صورت کلی در لایحه بودجه 98 دیده می شود، قرار شد پس از تصویب بودجه 98، در زمان توزیع اعتبار بین استان ها، جلساتی برای بررسی مسائل استان کرمان گذاشته شود.

 

نظر شما