رئیس اتاق بازرگانی کرمان:

گردشگری سلامت همواره دغدغه اتاق کرمان بوده است

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۰۹:۳۶
کد خبر: ۷۷۱۶۹۷
گردشگری سلامت همواره دغدغه اتاق کرمان بوده است
رئیس اتاق بازرگانی کرمان گفت: گردشگری سلامت، همواره در طول چند دوره فعالیت هیات نمایندگان، دغدغه اتاق کرمان بوده و به دلیل ظرفیت های استان در این حوزه، گردشگری سلامت یکی از محورهای اصلی گردشگری استان بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدمهدی طبیب زاده، با بیان اینکه در گزارش منتشر شده در مورد شاخص های توسعه پایدار در استان کرمان، بهداشت و درمان بهترین وضعیت را دارد، افزود: گردشگری سلامت منحصر به تاسیسات و خدمات نمی شود بلکه نیروی انسانی زبده و  پزشکان متبحر و متخصص، ساخت و سازهای گسترده، مشارکت های فعال بخش خصوصی می تواند کرمان را به مقصد گردشگری سلامت تبدیل کند. وی ادامه داد: استان کرمان به دلیل تنوع اقلیم در بحث گردشگری سلامت از ظرفیت لازم برخوردار است و اتاق کرمان آماده است از این رهگذر نسبت به جذب توریست و توسعه اقتصادی استان استفاده کند.

رئیس کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق کرمان نیز گفت: بحث گردشگری سلامت در برخی نشست های این کمیسیون مطرح و تلاش شده موضوعات مختلف گردشگری استان را بررسی و پیگیری کنیم. مهدی سیاوشی، افزود: امیدواریم با انجام اقدامات لازم جایگاه استان در گردشگری سلامت مشخص و کرمان بتواند برند سلامت در کشور شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز