حضور پرشور جامعه ورزش و جوانان سراسر استان کرمان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان

۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۳:۴۴:۲۸
کد خبر: ۷۷۲۳۱۹
حضور پرشور جامعه ورزش و جوانان  سراسر استان کرمان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان
همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ورزشکاران و جوانان سراسر استان کرمان با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با آرمان های امام راحل، شهیدان و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ فرهنگیان و دانش‌آموزان سراسر استان با حضور گسترده و چشمگیر خود در راهپیمایی روز ۱۳ آبان، روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی نفرت و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی اعلام داشتند و با آرمان های امام راحل، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهیدان تجدید میثاق کردند.

استان کرمان شاهد خلق حماسه ای دیگر بود، ورزشکاران و جوانان مومن و ولایت مدار سراسر استان کرمان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ثابت کردند که با آگاهی و بصیرت ستودنی همچنان در مسیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی پایدار و استوار هستند.

شایان ذکر است: راهپیمایی روز ۱۳ آبان ۹۷ در شهر کرمان از ساعت ۹ صبح از چهارراه توحید (ارگ سابق) شروع و در مسیر خیابان شهید طالقانی به سمت حسینیه ثارالله برگزار شد.

گفتنی است: سخنران این مراسم سید احمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری بود و قطعنامه روز ۱۳ آبان نیز در این مراسم قرائت شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز