فرمانده انتظامی شهرستان بم:

رانندگان سرویس مدارس می توانند مجریان فرهنگ ترافیک باشند

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۳:۱۵:۱۸
کد خبر: ۷۷۲۴۷۰
رانندگان سرویس مدارس می توانند مجریان فرهنگ ترافیک باشند
فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: رانندگان سرویس مدرسه با رعایت مقررات عبور و مرور می توانند به بهترین شکل فرهنگ ترافیک را بین قشر دانش آموز نهادینه کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ اکبر نجفی در این خصوص بیان داشت: در راستای یادآوری برخی نکات ایمنی و امنیتی برای رانندگان سرویس مدارس نشست آموزشی برای این افراد با مشارکت آموزش و پرورش و با حضور روسای پلیس های راه و راهور  برگزار شد.

وی افزود: در این نشست از سوی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بم در خصوص  نحوه ساماندهی و تعین صلاحیت سرویس مدارس با همکاری سازمان حمل و نقل شهرداری و پلیس راهور مواردی  تشریح و بر همکاری این افراد با مسئولان مدارس تاکید کرد.

فرمانده انتظامی بم بیان داشت: در این جلسه از سوی رئیس پلیس راهور شهرستان نیز بر رعایت انظباط ترافیکی رانندگان، دقت در نحوه سوار و پیاده شدن، تردد دانش آموزن و رعایت مقررات عبور و مرور تاکید شد.

سرهنگ نجفی تصریح کرد: از آنجا که قشر نوجوان از رفتارهای ما الگوبرداری می کنند رانندگان سرویس مدرسه با رعایت مقررات عبور و مرور می توانند به بهترین شکل فرهنگ ترافیک را در بین این قشر نهادینه کنند.

فرمانده انتظامی بم با اشاره به استمرار این جلسات آموزشی در طول سال تحصیلی خاطرنشان کرد: دانش آموزان به عنوان امانت هایی در دست ما هستند و باید در حفظ این امانت ها کوشا باشیم زیرا نیروی انسانی مهمترین سرمایه کشور است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز