ملانوری:

دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه امنیتی و دفاعی زبانزد تمامی دشمنان است

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۲۲:۰۰
کد خبر: ۷۷۴۷۳۲
دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه امنیتی و دفاعی زبانزد تمامی دشمنان است
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: امنیت یکی از ضروری ترین نیازهای هر جامعه ای است و جمهوری اسلامی ایران امروزه یکی از قدرت های برتر منطقه بلحاظ امنیتی و نظامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمید ملانوری در مراسم تحلیف سربازان آموزشی پایه شهریورماه مرکز آموزشی شهید باهنر ناجا افزود: یکی از نیازهای ضروری هر جامعه ای امنیت است و همه اقدامات در جامعه اعم از پویایی اقتصادی، توسعه زیرساخت های کشور، پویایی و نشاط اجتماعی و توسعه فرهنگی در سایه امنیت بدست می آید.

وی با اشاره به توصیه های پیامبر اسلام(ص) در مورد امنیت اظهار داشت: امنیت از نشانه های یک جامعه ایمانی است و به همراه سلامتی دو نعمت بزرگی هستند که هر فرد و جامعه ای باید قدر آن ها را بداند.

ملانوری خاطرنشان کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران در طول چهل سال عمر بابرکت خود علیرغم همه دشمنی ها و تهدیدها، امروزه یکی از قدرت های برتر منطقه است که نه تنها در تأمین امنیت کشورهای دیگر موثر است بلکه حضور کارشناسی ایران در مذاکرات جهانی مورد نیاز است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به ظرفیت ها و توانایی های نظام جمهوری اسلامی گفت: امروزه کشور ایران در بخش نظامی، تسلیحاتی و صنایع موشکی زبانزد عام و خاص است و بنابراین در بحث امنیت  و این نیاز مهم به جایگاه مهم و والایی رسیده ایم که البته این افتخارات در سایه عنایات خداوند، پیامبر و ائمه هدی و همچنین در سایه انفاس قدسی امام (ره)، رهبری داعیانه رهبر معظم انقلاب، برکت خون شهدا و حضور مردم در تمامی صحنه ها بدست آمده است.

ملانوری با اشاره به تلاش های دشمن برای ضربه زدن به نظام افزود: دشمن با برنامه ریزی روانی و فرهنگی و اقتصادی قصد دارد حضور مردم را در تمامی صحنه ها کم رنگ کند که در همین ایام 13 آبان نیز تلاش کردند حضور مردم را با پمپاژ روانی و بحث تحریم ها کم رنگ کنند ولی به یاری خداوند همه اقدامات دشمن در حوزه های روانی و امنیتی خنثی شده است.

وی با اشاره به لزوم تأمین امنیت در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای جامعه اظهار داشت: دشمن امروزه با برنامه ریزی در حوزه های روانی و اقتصادی به صورت گسترده و همه جانبه علیه کشور در حال جنگ نرم است و ما باید با تعامل، وحدت، دقت، هوشیاری، بصیرت، دانش و مداخله به روز تحت فرمایشات رهبر انقلاب از این دوره پرآشوب عبور کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز