اسکندری‌نسب:

بیش از ۶ هزار دانش آموز در مدارس سمپاد استان کرمان در حال تحصیل هستند

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۷:۴۴:۲۴
کد خبر: ۷۷۵۱۹۲
بیش از ۶ هزار دانش آموز در مدارس سمپاد استان کرمان در حال تحصیل هستند
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تحصیل بیش از ۶ هزار دانش آموز در مدارس سمپاد سراسر استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری نسب در گردهمایی مدیران مدارس سمپاد سراسر استان کرمان، افزود: مدارس سمپاد برندهای آموزش و پرورش هستند و همیشه به آموزش و پرورش در زمینه های علمی و پژوهشی عزت و آبرو داده اند.

وی با بیان اینکه بهترین مدیران برای مدارس سمپاد انتخاب می شوند، گفت: در سالیان گذشته مدارس سمپاد عملکرد خوبی داشته اند که هم مورد تایید وزارت آموزش و پرورش و هم خانواده ها بوده است.

اسکندری نسب با اشاره به فعالیت ۳۹ مدرسه سمپاد در سراسر استان کرمان، اظهار داشت: مدیران مدارس باید به عنوان رهبران آموزشی در برنامه های مدارس نقش آفرینی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه مدیران مدارس سمپاد باید با برنامه های دقیق وارد حوزه های پژوهشی و تحقیقاتی شوند، تصریح کرد: دانش‌آموزان باید آموزش‌های لازم در زمینه های علمی و پژوهشی را فرا بگیرند تا بتوانند در جشنواره‌ها و المپیادهای دانش آموزی خودنمایی کنند.

وی با اشاره به اینکه مدرسه باید کانون تربیتی برای دانش آموزان باشد، گفت: تربیت دانش آموزان در تمامی زمینه‌ها باید مورد توجه همه دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت قرار گیرد.

اسکندری نسب به آسیب های اجتماعی موجود در کشور اشاره کرد و گفت: نگاه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به مدرسه به عنوان محلی برای زندگی کردن دانش‌آموزان است که به این امر باید توجه ویژه ای شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به راهبرد اصلی این اداره کل اشاره کرد و اظهار داشت: تاثیر گذارترین فرد در نظام تعلیم و تربیت معلم است.

وی به ارتقاء سطح علمی و توانمندسازی معلمان را لازم و ضروری دانست و گفت: مدارس سمپاد می توانند کانون تربیت نیروی انسانی آینده آموزش و پرورش کشور باشند.

اسکندری نسب مدیریت منابع را یکی دیگر از راهبردهای اصلی این اداره کل عنوان کرد و افزود: باید با معلمان توانمند بستری فراهم کنیم تا دانش آموزان به فعالیت های علمی خوب دست پیدا کرده و برای این کشور در آینده نقش آفرینی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: مدرسه ای پویا است که شرایطی ایجاد کند همه استعدادهای دانش آموزان در آن شکوفا شود.

برپایه این گزارش گردهمایی مدیران مدارس سمپاد سراسر استان کرمان با حضور احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از اعضای شورای معاونان، مدیران و کارشناسان حوزه ستادی در محل سالن کنفرانس مرکز خدماتی و رفاهی فرهنگیان (هتل آسمان) کرمان برگزار شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز