رئیس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان:

جشنواره قلم، گامی موثر در کیفیت بخشی به آموزش از راه دور است

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۷:۵۹:۳۶
کد خبر: ۷۷۵۲۰۵
جشنواره قلم، گامی موثر در کیفیت بخشی به آموزش از راه دور است
رئیس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: جشنواره قلم، گامی موثر در کیفیت بخشی به آموزش از راه دور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ فریبا اسکندری زاده با بیان این که این جشنواره می تواند در راستای بررسی خلاقیت و رشد ایده پردازی تفکرات کار آفرینی و ترویج فرهنگ آن موثر باشد، گفت: دومین جشنواره قلم با رویکرد حمایت از کالای ایرانی و توسعه کارآفرینی با بهره گیری از فناوری های نوین برنامه ریزی شده است.

وی افزود: این جشنواره در بخش های مختلفی همچون طراحی و تولید محتواهای جدید آموزشی و تالیف کتب ویژه معلمان، ثبت خاطرات ارزنده برای گروه دانش آموز، خانواده و معلمان (نگار نویسی) و تجربیات ایده های خلاقانه ویژه دانش آموزان برگزار می شود .

رئیس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان، ایجاد روحیه نشاط فرهنگی و خودباوری، ارتقای سطح کیفی فعالیت های آموزشی و پرورشی و شناسایی معلمان و دانش آموزان مستعد با توانمندی های ویژه را از اهداف مهم برگزاری این جشنواره ذکر کرد .

وی تصریح کرد: این جشنواره در بخش خبرنگاران نیز با رویکرد خبر و رسانه، ویژه خبرنگاران فعال در حوزه آموزش از راه دور نیز برگزار می شود.

اسکندری زاده خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی sp.dei.medu.ir مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز