ملانوری:

کاهش قاچاق سوخت با ترویج و توسعه استفاده از کارت های شخصی سوخت امکان پذیر است

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۶:۲۷:۱۵
کد خبر: ۷۷۵۶۰۸
کاهش قاچاق سوخت با ترویج و توسعه استفاده از کارت های شخصی سوخت امکان پذیر است
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: کارت های سوخت آزاد در شهرستان های جنوبی حذف و فرهنگ استفاده از کارت سوخت شخصی ترویج و توسعه یابد.
   

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمید ملانوری  در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به تمهیدات لازم برای مقابله با قاچاق سوخت در استان اظهار داشت: با توجه به موقعیت استان کرمان و همجواری با استان های مرزی کشور موضوع قاچاق سوخت به صورت جدی پیگیری شود.

وی مدل اجرا شده در شهرستان ریگان را مدل موفق دانست و افزود: کارت های سوخت آزاد در شهرستان های جنوبی حذف و فرهنگ استفاده از کارت سوخت شخصی ترویج و توسعه یابد.

ملانوری توجه به ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری را مهم تلقی کرد و بیان داشت: سیستم های پیمایش و رصد این ناوگان می تواند تا حد قابل توجهی از قاچاق سوخت جلوگیری نماید.

وی گفت: لزوم اهمیت دوربین های پایش تصویری در جایگاه های سوخت رسانی تبیین و جایگاه داران موظف به نصب و تجهیز و استفاده از این سیستم ها شوند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری شناسایی کامیون های غیر فعال و همچنین شناسایی کامیون های بدون بار را برای کاهش قاچاق سوخت مهم دانست و افزود: ازین پس با تدبیر جایگاه داران از دادن سوخت به کامیون های بدون بار جوگیری به عمل آید..

در ادامه این نشست ابراهیم شهریاری دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان با ارائه گزارش و آمار قاچاق سوخت شش ماهه اول سال جاری ومقایسه آن با سال های پیش بر ضرورت مبارزه و نظارت بر قاچاق سوخت در استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی استان کرمان، این جلسه که به صورت ویدیئو کنفرانس برگزار گردید، فرمانداران شهرستان های قلعه گنج، رودبار جنوب، فهرج  ریگان به بیان مشکلات و نظرات پیرامون قاچاق سوخت در شهرستان های مربوطه پرداختند و سایر اعضای این کمسیون نیز موارد و مشکلات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز