مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

اجرای سند تحول بنیادین باعث انسجام در برنامه ها و آرامش در بدنه برنامه ‌ریزی آموزش و پرورش می‌شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۷:۵۰:۰۶
کد خبر: ۷۷۶۵۶۷
اجرای سند تحول بنیادین باعث انسجام در برنامه ها و آرامش در بدنه برنامه ‌ریزی آموزش و پرورش می‌شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اجرای سند تحول بنیادین باعث انسجام در برنامه ها و آرامش در بدنه برنامه ‌ریزی آموزش و پرورش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری نسب در جلسه شورای هماهنگی و اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با اشاره به اهداف تشکیل این شورا، گفت:  شورای هماهنگی و اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز  به‌ منظور سیاست‌گذاری اجرایی، هدایت، نظارت و ایجاد هماهنگی برای اجرایی شدن سند تحول بنیادین تشکیل شده است.

وی گفت: آموزش و پرورش امروز مسیر پیمودن تحول را بر اساس اسناد عملیاتی پیگیری خواهد کرد و از این پس برنامه ای در آموزش و پرورش اجرایی نخواهد شد ‌جز آنکه با این اسناد هماهنگ باشد و برنامه ها باید منبعث از این سند اجرایی باشد. ‌

اسکندی نسب با بیان این که داشتن چنین برنامه ای باعث انسجام در برنامه ها و آرامش در بدنه برنامه ‌ریزی آموزش و پرورش می‌شود، تصریح کرد: اگر سند تحول بنیادین کاملا پیاده و مستقر شود بسیاری از مشکلات و تنگناهای آموزش و پرورش را برطرف می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر این که از امروز روی میز کار تمام معاونان و مدیران آموزش و ‌پرورش‌ باید شناسنامه و برنامه های تفصیلی سند تحول بنیادین باشد، تصریح کرد: این نگرانی وجود ‌دارد که تمام تلاش هایی که تا این مرحله صورت گرفته است در حد برنامه اجرایی باقی بماند و ‌همچنین معاونت ها کار خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: دیگر باید به یقین ‌بگوییم که سند تحول بنیادین همان زیرنظام هایی که تعریف شده است و در ادامه همان برنامه هایی ‌است که در زیرنظام ها تصویب شده است.

بر پایه این گزارش جلسه شورای هماهنگی و اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش استان با حضور احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان و سایر اعضا در محل سالن کنفرانس شهدای معلم اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد

 

نظر شما