مازندران قهرمان رقابت های تنیس ساحلی کشور شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۵:۴۴:۰۰
کد خبر: ۷۷۶۵۷۲
مازندران قهرمان رقابت های تنیس ساحلی کشور شد
مسابقات تنیس ساحلی کشور در کرمان با قهرمانی تنیسورهای مازندرانی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مرحله‌ سوم رقابت های لیگ تنیس ساحلی کشور در بخش آقایان با حضور22 تنیسور از استان های کرمان، گلستان، مازندران و یزد به مدت سه روز به میزبانی هیئت تنیس کرمان در مجموعه تنیس ساحلی دیار کریمان برگزار شد.

در پایان این رقابت ها در بخش دوبل، تیم مازندان متشکل از اسماعیل غلامرضا پور و حسین اطروشی بر سکوی نخست رقابت ها ایستاد، گلستان با ترکیب فرهان اهرزاد و شهریار اهرزاد دوم شد و تیم های کرمان متشکل از فرهاد فرهی مقدم و حمید روشنی و مازندارن با ترکیب آرش عقیلی و حمید رضایی مقام سوم مشترک رقابت ها را از آن خود کردند.

در بخش انفرادی نیز حسین اطروشی از مازندان و فرهان اهرزاد از گلستان عناوین اول و دوم رقابت را به خود اختصاص دادند و اسماعیل غلامرضاپور از مازندران و شهریار اهرزاد از استان گلستان به مقام سوم مشترک دست یافتند.

یادآور می شود: در مراسم اختتامیه این رقابت ها که با حضور احسان بلالی مقدم دبیر کمیته تنیس ساحلی جمهوری ایران، مازیار مشکاتی سرمربی تیم ملی تنیس ساحلی جمهوری اسلامی ایران، مرتضی ایرانمنش، رییس، عباس ایرانمش نایب رییس، فردین غیبی دبیر هیئت تنیس استان کرمان و رئیسی رییس هیئت تنیس شهرستان کرمان در مجموعه تنیس ساحلی دیار کریمان برگزار شد، به نفرات و تیم های برتر حکم و جوایز نقدی اهدا شد.

مرحله‌ سوم رقابت های لیگ تنیس ساحلی کشور در بخش آقایان 23 تا 25 آبان جاری به میزبانی کرمان در مجموعه تنیس ساحلی دیار کریمان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز