شهر رفسنجان میزبان جشنواره تئاتر استان کرمان

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۸:۰۱:۲۲
کد خبر: ۷۷۷۰۶۹
شهر رفسنجان میزبان جشنواره تئاتر استان کرمان
شهردار رفسنجان با بیان اینکه شهر رفسنجان میزبان جشنواره تئاتر استان کرمان است، گفت: رفسنجان باید به شهر رویدادها تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا عظیمی زاده در جمع خبرنگاران برپایی رویدادهای فرهنگی را در تکمیل یا تقویت زیرساخت های شهری مؤثر خواند و اظهار کرد: امروزه در دنیا رقابت بر سرِ کسب میزبانی رویدادهای فرهنگی وجود دارد و همین امر موجبات استفاده مردم از اتفاقات فرهنگی هنری را فراهم می کند.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری رویدادهای فرهنگی می تواند موجب عرضه قابلیت های هر شهر شود، تصریح کرد: ما بر این عقیده هستیم که شهر رفسنجان باید به شهر رویدادها تبدیل شود و اتفاقات فرهنگی هنری در آن رخ دهد.

شهردار رفسنجان از تعامل مطلوب اداره کل ارشاد استان و شهرستان با شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان یاد کرد و افزود: امیدواریم کاری ارزشمند و ماندگار در این جشنواره رقم بخورد و هنرمندان رفسنجانی حداکثر بهره را از این فضا ببرند و مردم نیز بتوانند در این فرصت از تماشای نمایش های خوب در چند مرحله استفاده کنند.

عظیمی زاده در ادامه از آماده سازی سه سالن نمایش برای برگزاری جشنواره خبر داد و گفت: در طول برگزاری جشنواره اقدامات اجرایی ساخت پلاتوی یلدا نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سی‌امین جشنواره تئاتر استان کرمان از امروز 26 آبان تا 29 آبان ماه در شهر رفسنجان پذیرای علاقمندان و عموم مردم خواهد بود؛ ضمن اینکه تالار افصح هجری واقع در میدان شهیدان حسینی، پلاتو کانون پرورش فکری رفسنجان و سالن محیط(خیابان شهید کوهستانی) برای اجرای این رویداد در نظر گرفته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز