رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب استان کرمان:

بدهی زندانیان مهریه تعدیل می شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۸:۰۲:۴۷
کد خبر: ۷۷۷۰۷۰
بدهی زندانیان مهریه تعدیل می شود
رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب استان کرمان گفت: همه افرادی که به دلیل ناتوانی از پرداخت مهریه در زندان این استان بودند تعیین تکلیف شدند و اقساط پرداخت بدهکاران مهریه نیز تعدیل می شود

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت الاسلام محمد امیر ابراهیمی در این خصوص افزود: به دلیل روند افزایش قیمت سکه و تعداد بالای زندانیان مهریه با تمهیدات دادگستری کرمان درخواست تعدیل مهریه خارج از نوبت رسیدگی می شود.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم که به خاطر مهریه کسی به زندان نرود تصریح کرد: رئیس قوه قضاییه طی بخشنامه ای ابلاغ کردند برای پرداخت مهریه کسی در زندان نماند.

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب استان کرمان تاکید کرد: اعسار زندانیان مهریه خارج از نوبت رسیدگی شد و تعدیل اقساط فراد بدهکار که قبلا به پرونده آنها رسیدگی شده است به طور مجدد انجام می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی تاکید کرد: تعیین مهریه باید به سمت سنت های قدیمی برود و از هم پاشیدگی در زندگی های با مهریه بالا بسیار بیشتر از مهریه های پایین است.

وی افزود: مهریه های بالا آرامش روحی و روانی زوجین را کم می کند و خوب است طرفین زندگی مشترک را با مهریه پایین شروع کنند.

شایان ذکر است چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان کرمان از 19 الی 24 آبان ماه همزمان با نمایشگاه کتاب استان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق برگزار گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز