موحد:

آمار زندانیان مهریه در استان کرمان کاهش یافته است

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۸:۰۲:۲۲
کد خبر: ۷۷۷۰۷۳
آمار زندانیان مهریه در استان کرمان کاهش یافته است
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: با صدور دستورالعمل جدید ریاست قوه قضاییه ، جلسات پی در پی و تدابیر دادگستری استان کرمان آمار زندانیان مهریه را کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یدالله  موحد در این خصوص اظهار داشت: طی  دو هفته اخیر بیش از ۳۰ نفر از زندانیان که به دلیل  مهریه زندان بودند آزاد شدند و دادگستری استان کرمان سعی دارد  کسی به خاطر مهریه به زندان وارد نشود و آنان که در زندان هستند با تضمین ها و اقدامات سازشی آزاد شوند.

وی با اعلام اینکه 4 هزار و 500 پرونده مربوط به تقسیط شدن مهریه در سطح استان داریم گفت : با افزایش بهای سکه محکومین قادر به پرداخت سکه با اقساط تعیین شده و با نرخ روز نیستند و تقاضای تعدیل می کنند و ما مهلت پرداخت را افزایش می دهیم.

رییس کل دادگستری استان کرمان به موضوع قاچاقچیان میراث فرهنگی  و حمل ونقل افاغنه اشاره کرد و افزود :   در برخورد با قاچاقچیان میراث فرهنگی ضعف قانونی نداریم اما  قانون محکمی برای برخورد  با افغانی کش ها وجود ندارد که این نیازمند آن است مجلس قانون را اصلاح و ضمانت اجرای کیفری متناسب با این رفتار را در نظر بگیرد تا قضات نیز بتوانند بهتر با آن برخورد کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز