دبستان پسرانه غیر دولتی تربیت در شهرستان جیرفت افتتاح شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۷:۴۸:۴۷
کد خبر: ۷۷۷۹۹۹
دبستان پسرانه غیر دولتی تربیت در شهرستان جیرفت افتتاح شد
طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، دبستان پسرانه غیر دولتی تربیت در شهرستان جیرفت افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری نسب در سفر یک روزه به شهرستان جیرفت دبستان پسرانه غیر دولتی تربیت را افتتاح کرد.

وی در حاشیه افتتاح این مدرسه گفت: مدارس غیر دولتی باید تجلی اعتماد دولت و مردم به یکدیگر باشند، زیرا حمایت و بستر سازی برای حضور بخش غیر دولتی در آموزش و پرورش از اهمیت بسیاری برخوردار است.

اسکندری نسب با بیان این که یکی از برنامه های مهم دولت، افزایش خصوصی سازی در تمامی عرصه های اجتماعی و اقتصادی است که مدارس غیر دولتی هم در این زمره اند، افزود: مدارس غیر دولتی به عنوان بازوان کمکی در کنار مدارس دولتی نقش اساسی در پیشبرد اهداف کلان تعلیم و تربیت دارند که فعالیت های آن ها در چند سال اخیر نشانگر این رسالت است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، خاطر نشان کرد: مدارس چه دولتی و چه غیر دولتی، مکان های مقدسی هستند که نقطه آغاز علم آموزی هر فردی از آن جا شروع می شود و هدف و فلسفه وجودی مدارس هم ارتقای سطح سواد دانش آموزان و تربیت و پرورش آنان در محیطی پاک و سالم است.

بر پایه این گزارش، دبستان غیر دولتی تربیت شهرستان جیرفت دارای 3500 متر مربع مساحت و 1700 متر مربع زیربنا در 34 کلاس و بیش از 850 دانش آموز با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال احداث شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز