لزوم همکاری روحانیت در حل معضلات و مشکلات حوزه خانواده

۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۷:۴۳
کد خبر: ۷۸۰۱۳۳
لزوم همکاری روحانیت در حل معضلات و مشکلات حوزه خانواده
رئیس دادگستری شهرستان بردسیر از افزایش پرونده های دعاوی خانواده و طلاق خبر داد و گفت: همکاری روحانیت در حل معضلات و مشکلات حوزه خانواده ضررورت دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین رمضانی زاده در دیدار با امام جمعه جدید شهرستان بردسیر ضمن تبریک انتصاب ایشان و ارائه گزارشی از آمار پرونده ها و جرائم مهمه حوزه قضایی بیان کرد: امید است با درایت و همت والای امام جمعه شهرستان از طریق تریبون نمازجمعه و ارتباط فراگیر ایشان با مردم، گام مهمی در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی برداشته شود .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر نیز در این دیدار گفت: جایگاه ائمه جماعات در آگاهی سازی و آگاهی افزایی جامعه و همچنین فرهنگ سازی جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس، مساجد و جماعات ارزشمند و برجسته است.

محمدامین نخعی بر لزوم حمایت امام جمعه از احیاء حقوق مردم توسط دستگاه قضا را خواستار شد.خاطرنشان کرد: در بحث پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی ائمه جماعات بایستی نقش بی بدیل خود را با جدیت بیشتر در شورای پیشگیری از وقوع جرم و شورای فرهنگ عمومی به نمایش بگذراند.

قوه قضائیه بازوی پر توان نظام اسلامی است

امام جمعه جدید شهرستان بردسیر در این دیدار گفت:قوه قضائیه بازوی پر توان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  است.

حجت الاسلام و المسلمین کرمانی بر لزوم آگاهی افزایی و فرهنگ سازی در قشر جوان و آسیب پذیر جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: عدم آگاهی افراد نقش بسزایی در وقوع جرائم و آسیب های اجتماعی دارد  

 وی افزود: از پتانسیل حداکثری ائمه جماعات در مدارس، مساجد و جماعات و همچنین حضور در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی شهرستان در راستای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی استفاده خواهد شد و راهکارهای ارائه شده توسط دستگاه قضا پیگری خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز