استاندار کرمان:

توسعه صنعت گردشگری در اولویت برنامه های استانداری کرمان قرار دارد

۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۷:۳۹:۰۹
کد خبر: ۷۸۰۵۷۷
توسعه صنعت گردشگری در اولویت برنامه های استانداری کرمان قرار دارد
استاندار کرمان گفت: باتوجه به فرصت های بی نظیر سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، توسعه این صنعت و برنامه ریزی برای برای حضور گردشگران خارجی در استان در اولویت برنامه های استانداری قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جواد فدائی در نشست مشترک با مدیران گردشگری از 12 کشور در هتل پارس افزود: استان کرمان به عنوان  پهناورترین استان کشور، دارای 11 درصد خاک ایران  و از 7000 جاذبه متعدد طبیعی، تاریخی و فرهنگی برخوردار است.

 وی بابیان اینکه حدود 700 اثر استان در فهرست آثار  ملی به ثبت رسیده است افزود:   7 اثر در استان کرمان،  ثبت جهانی شده  و از این حیث در کشور  رتبه برتر هستیم.

استاندار کرمان اهمیت ثبت جهانی آثار  اظهار داشت: روستای تاریخی میمند و کلوت های شهداد  ویژگی های بی نظیری دارند و گرم ترین نقطه دنیا در  کویر لوت قرار دارد.

فدائی از نام بردن از  ریگ یلان  در  شهداد به عنوان یکی از بزرگترین ریگزارهای دنیا اظهار امیدواری کرد: فرصت دیدن این دو میراث بی نظیر برای مدیران گردشگری حاضر در این تور فراهم شود.

استاندار کرمان گفت: حمایت و توسعه صنعت گردشگری در استان را در اولویت قرار دادیم و نقطه نظرات مدیران تورهای گردشگری خارجی می تواند به ما در رسیدن به اهدافمان کمک کند.

وی با اشاره به  نظرات مدیران گردشگری سایر کشورها در حوزه صدور ویزا، تبلیغات، امکانات هتل و اقامتگاه و دیگر موارد بیان داشت: برخی از  نظرات جنبه ملی دارد که ما با مسئولین کشوری در میان می گذاریم و در مورد نکات مربوط به استان تلاش می کنیم آن ها را رفع کنیم.

 فدائی با اشاره به قانون عرضه و تقاضا در بازار گردشگری افزود: برخی از مشکلات ما در حوزه گردشگری زمانی حل خواهد شد که ما به توسعه گردشگری و تقاضا برای بازدید گردشگران از جاذبه های گردشگری استان اطمینان داشته باشیم.

وی تصریح کرد:  آن وقت است که سرمایه گذاری در این صنعت امکان پذیر خواهد بود بنابراین باید با برنامه ریزی دقیق به توسعه گردشگری کمک کنیم.

َوی بابیان اینکه  درست است که با تبلیغات می توانیم گردشگران را برای حضور در استان ترغیب کنیم خاطرنشان کرد: حضور گردشگران خارجی نیز فرصت بی نظیری است که می تواند به توسعه گردشگری کمک شایانی کند.

استاندار کرمان با اشاره به امنیت و راحتی موجود برای گردشگران و همچنین فراهم بودن امکان صدور ویزا در فرودگاه کرمان بیان داشت: از برگزاری دوره های گردشگری در کشورهای دیگر استقبال می کنیم و این اطمینان را به گردشگران خارجی می دهیم که با امنیت و اطمینان خارجی سفر راحت و خوبی را در بازدید از جاذبه های گردشگری استان کرمان خواهند داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز