مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان:

دفترچه درمانی تامین اجتماعی الکترونیکی می‌شوند

۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۰۰:۱۴
کد خبر: ۷۸۰۵۷۸
دفترچه درمانی تامین اجتماعی الکترونیکی می‌شوند
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان گفت: با اجرای طرح نسخه الکترونیک در مراکز درمانی طرف قرارداد با تامین اجتماعی، چاپ 53 هزار دفترچه درمانی حذف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی حسینی محمدآبادی در حاشیه همایش افتتاح و معرفی طرح نسخه الکترونیک در مراکز درمانی طرف قرارداد با تامین اجتماعی با اشاره به این‌که در حال حاضر بیش از 100 هزار دفترچه در کرمان تامین اعتبار می‌شود، گفت: بیش از 1400 نفر از جمعیت استان کرمان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که علاوه بر درمان، 18 نوع خدمات دیگر دریافت می‌کنند.

وی افزود: ایجاد خدمات غیرحضوری در سازمان تامین اجتماعی کاری بود که در زمان مدیریت دکتر نوربخش اتفاق افتاد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با اشاره به این‌که 95 درصد کارفرمایان استان کرمان از خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی استفاده می‌کنند، تصریح کرد: با اجرای طرح نسخه‌ی الکترونیک در مراکز درمانی طرف قرارداد با تامین اجتماعی بسیاری از مشکلات در حوزه‌ی درمان مرتفع شده و باعث رضایت بیش‌تر مردم می‌شود.

حسینی محمدآبادی با بیان این‌که ماهانه 130 میلیارد تومان به مستمربگیران استان پرداخت می شود، گفت: 146 هزار بیمه شده‌ی خاص به صورت توافقی با سازمان تامین اجتماعی در زمینه‌های مختلف از جمله بیمه اختیاری، مشاغل آزاد، قالی بافی، رانندگان و غیره قرارداد دارند.

وی با بیان این‌که وجود سازمان تامین اجتماعی در کارگاه‌ها دغدغه‌ی کارفرما نسبت به کارگر و کارگر را نسبت به خانواده‌ها کم می‌کند، گفت: در استان کرمان حدود 30 هزار خانوار مستمربگیر بازمانده و 35 هزار خانواده‌ی بی‌سرپرست وجود دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان تصریح کرد: در استان کرمان ماهانه 130 میلیارد تومان در بخش مستمری و 50 میلیارد تومان در بخش درمان تامین اجتماعی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز