مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

صد درصد اهداف سمن‌ها در استان کرمان محقق شده است

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۱۹:۳۰
کد خبر: ۷۸۵۲۵۸
صد درصد اهداف سمن‌ها در استان کرمان محقق شده است
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: دومین استان برتر کشور در صدور اعتبارنامه سمن‌ها هستیم و باید بگویم صد درصد اهداف سمن‌ها در استان محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمدتقی امیری‌خراسانی در هفتمین جلسه ساماندهی امور جوانان استان کرمان که با حضور سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، برگزار شد، اظهار داشت: در دو سال گذشته استان کرمان رشد خوبی در حوزه جوانان براساس آمار وزارتخانه ورزش داشتیم.

وی با بیان اینکه جایگاه دومین استان برتر کشور در صدور اعتبارنامه سمن‌ها را کسب کردیم افزود: صد درصد اهداف سمن‌ها در استان محقق شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه مشارکت‌های جوانان در استان خوب است عنوان کرد: 82 سمن فعال جوانان در استان کرمان داریم که تا انتهای سال کرمان به باشگاه صدتایی‌های سمن‌های جوانان می‌پیوندد.

وی با بیان اینکه 120 دوره آموزشی ازدواج در استان برگزار شده است گفت: در حوزه اشتغال با دو بانک تفاهمنامه داریم.

امیری‌خراسانی با اشاره به اینکه سمن‌ها نیز طرح‌های خوب احیای کشاورزی و صنایع‌دستی در استان داشتند که در حال اجرا است بیان کرد: ستاد ساماندهی جوانان استان کرمان از ابتدای سال تا کنون هفت جلسه برگزار کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه مشارکت‌های جوانان در استان خوب است عنوان کرد: ۸۲ سمن فعال جوانان در استان کرمان داریم که تا انتهای سال کرمان به باشگاه صدتایی‌های سمن‌های جوانان می‌پیوندد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز