مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان:

۷۵۲ صنعت کوچک و بزرگ وابسته به گاز در استان کرمان مشغول فعالیت هستند

۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۰:۲۹:۳۵
کد خبر: ۷۹۰۲۶۷
۷۵۲ صنعت کوچک و بزرگ وابسته به گاز در استان کرمان مشغول فعالیت هستند
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان گفت: در حال حاضر ۷۵۲ صنعت وابسته به گاز در این استان مشغول فعالیت می باشند که با توسعه گازرسانی در جنوب و شرق استان، این تعداد رشد چشمگیری را پیش رو دارد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ منوچهر فلاح به اهمیت توزیع گاز در استان اشاره و عنوان کرد: پیشانی کار ما توزیع و ارائه خدمات به هموطنان است، لذا باید ارتباط با مشترکین در بالاترین سطح خود باشد و در همه بخش ها خدمات خوب به همه ذینفعان ارائه دهیم.

وی در رابطه با نیروگاه های تولید برق استان گفت که این نیروگاه ها بیشترین سهم مصرف را به خود اختصاص می دهند و همچنین صنایع فولاد سراسر استان، که این استان را به قطب فولاد کشور تبدیل نموده اند از جمله بیشترین مصرف کنندگان گاز طبیعی می باشند که با وجود برخورداری از نعمت گاز طبیعی و زیر ساخت هایی که انجام شده، شاهد صرفه‌جویی در هزینه‌ها و بهبود محیط‌زیست از طریق حذف انتشار آلاینده های سوخت‌های فسیلی بوده‌ایم.

فلاح ادامه داد: این شرکت در ارتباط با ایستگاه‌های CNG نیز تلاش کرده تا در اکثر نقاط استان، گازرسانی به این ایستگاه‌ها را محقق کند و در همین راستا تاکنون گازرسانی به ۷۶ ایستگاه CNG اجرا شده است و با برخورداری شهرستان های جیرفت، نرماشیر و فهرج از نعمت گاز طبیعی که در روزهای آینده کار اجرایی آنها به پایان می رسد و خدمتی دیگر از دولت تدبیر و امید می باشد، قسمت های جنوبی و جنوب شرقی استان هم مستعد نصب تعداد بیشتری از این نوع جایگاه ها می شود.

منوچهر فلاح افزود: با گازرسانی به صنایع کوچک و بزرگ و تقویت زیرساخت‌های موجود، شاهد رونق هرچه بیشتر صنایع و درنتیجه شکوفایی اقتصاد استان خواهیم بود.در حال حاضر ۷۵۲ صنعت وابسته به گاز در این استان مشغول فعالیت می باشند که با توسعه گازرسانی در جنوب و شرق استان، این تعداد رشد چشمگیری را پیش رو دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز