طلاق در ارزوئیه ۱۴درصد کاهش یافت

۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۲:۳۸:۱۹
کد خبر: ۷۹۱۵۱۰
طلاق در ارزوئیه ۱۴درصد کاهش یافت
رئیس دادگاه عمومی شهرستان ارزوئیه از کاهش 14درصدی آمار طلاق در ارزوئیه خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عنایت الله دهقانی اظهار داشت: آمار ورودی دعاوی خانواده در نه ماهه سال جاری نسبت به نه ماهه مشابه سال قبل 19 درصد کاهش نشان می دهد و در این بین طلاق کاهش 14 درصدی دارد.

وی نتیجه این کاهش را انجام کارهای  کارشناسی ،حضور فعال مقامات قضائی در مساجد و تکایا و  صحبت رو درو با مردم  و غیره در خصوص مسائل و مشکلات زوجین عنوان نمود  .

این مقام قضائی  ضمن ابراز خرسندی در خصوص کاهش دعاوی خانوادگی ، عنوان کرد: هنوز آمار پرونده ها و دعاوی بالاست و می طلبد در این خصوص به صورت جهادی تلاش شود تا آسیب های اجتماعی کاهش یابد.

این مقام قضائی تصریح کرد: خانواده مهمترین رکن جامعه در همه زمینه ها مخصوصا فرزند پروری است و از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است و در صورت تحکیم بنیان خانوادها خیلی از جرائم دیگر به خودی خود کاهش می یابد .

دهقانی ادامه داد:ضرورت دارد  تمامی نهادهای مرتبط از جمله دفاتر ائمه جماعات، کمیته امداد امام خمینی (ره)،  ادارات بهزیستی، فرمانداران ، بخشداران و غیره با تلاش بیشتری در این زمینه وارد میدان شوند تا شاهد کاهش بیشتر و بیشتر این دعاوی در دادگاهها باشیم

این مقام قضائی در پایان از خانواده ها خواست که در برخورد با مسائل و مشکلات خانوادگی صعه صدر داشته باشند و گذشت و صداقت و وفاداری را سرلوحه زندگی خویش قرار دهند تا شاهد روند کاهش پرونده ها و در نهایت گرم نگه داشتن کانون خانواده ها باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز