استاندار کرمان:

بم همچنان بالنده و سرزنده است

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۴:۲۳
کد خبر: ۷۹۲۷۴۹
بم همچنان بالنده و سرزنده است
استاندار کرمان در پیامی یاد و خاطره جان باختگان زلزله بم را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن پیام به شرح زیر است:

بم، سرزمین فرهنگ و تمدن، همچنان بالنده و سرزنده است. پانزده سال از زلزله دلخراش بم گذشته است. زلزله ای که هزاران تن از هموطنان سختکوش، مهربان و عزیزمان را از ما گرفت. با گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان زلزله بم، در کنار مردم بم هستیم و تلاش می کنیم، بم همچنان استوار، سرزنده و مقاوم به عنوان دارالصابرین بر تارک ایران اسلامی بدرخشد.

پانزده سال از آن حادثه تلخ می گذرد و بم، به فرموده مقام معظم رهبری از میان ویرانه ها، با عزت و افتخار و استحکام، سر بلند کرده است.

   همچون نخل های سخاوتمند و ارگ شکوهمندش، بالنده تر و استوارتر از گذشته با مردمانی امیدوار و صمیمی و در فضایی همدلانه بین مردم و مسئولان پابرجا مانده است تا الگویی برای تدبیر و امید، توسعه و پیشرفت باشد. امروز در باغ و بوستان تلاش، امید و همدلی در بم، آبادانی، ماندگاری و سرزندگی به بار نشسته است.

زلزله بم در کنار همه تلخی ها و از دست دادن ها، پر از صحنه های ایثار، یاری، امید و اراده بود.

درس های زلزله بم را در همه ابعاد باید جدی گرفت و در روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی و بر استفاده از روش های علمی در ساخت و سازها، برنامه محوری، نگاه کارشناسانه، وجدان کاری و آمادگی دائمی در برابر حوادث و بحران ها تاکید کرد.

اینجانب به عنوان استاندار کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان زلزله بم با تمام وجود و با همت مسئولان استان در کنار مردم خوب بم و شرق استان کرمان هستم و از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات مردم خوب و شریف بم فروگذار نخواهم کرد و برای مردم عزیز بم از درگاه خداوند متعال سلامتی و بهروزی مسالت می نمایم.

                                                                                                                   محمدجواد فدائی

                                                                                                                     استاندار کرمان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز