قلب هایی که از مسافت های دور برای پیشرفت زادگاهشان می تپد

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۸:۲۰:۱۲
کد خبر: ۷۹۲۸۶۰
قلب هایی که از مسافت های دور برای پیشرفت زادگاهشان می تپد
کمیته ورزش و جوانان یکی از 15 کمیته انجمن کرمانی های مقیم تهران است که با هدف کمک به پیشرفت ورزش دیار کریمان در پایتخت تشکیل می شود.

مسئول کمیته ورزش و جوانان انجمن کرمانی های مقیم تهران درگفت وگو با برنا گفت: انجمن کرمانی های مقیم تهران حدود 10 سال است که تشکیل شده و هیئت مرکزی آن متشکل از 15 نفرند که هر نفر مسئولیت یکی از کمیته های آن را عهده دار است.

 ابوالحسن مهدوی، افزود: مسئولیت کمیته ورزش و جوانان با توجه به اینکه 15 سالست مقیم تهران هستم، بر عهده بنده است.

مهدوی با اعلام اینکه حدود 7 تا 8 سال است، کلیه ورزشی های کرمانی مقیم تهران اعم از مربیان، ورزشکاران، پیشکسوتان و دست اندرکاران ورزش را شناسایی کرده ایم، تصریح کرد: تاکنون 35 نفر شناسایی شده است که معمولاً در طول سال، سه مرتبه جلسه و دیداری را با این افراد شناسایی شده انجام می دهیم.

وی یادآور شد: در این جلسات، مباحث ورزشی استان مورد بررسی قرار می گیرد و تاکنون هر عضو تلاش کرده تا جایی که می تواند برای پیشرفت امور ورزش کرمان گام بردارد و تا این لحظه کوتاهی نکرده است.

مهدوی به آخرین جلسه برگزار شده توسط این کمیته در دوم دی جاری اشاره و عنوان کرد: معمولاً در این جلسات از مدیران کل وقت ورزش و جوانان استان کرمان دعوت می شود تا در جلسه حضور داشته باشند و گزارش خود را از آخرین وضعیت ورزش استان ارائه دهند که در جلسه ی فوق الذکر، دکتر امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در این نشست حضور یافت و ضمن ارائه گزارش خود از وضعیت ورزش، راهکارهای مطلوب فی ما بین را پیشنهاد داد.

وی تأکید کرد: در این جلسه نه تقدیر و نه تجلیلی از کسی صورت گرفت.

مهدوی با بیان اینکه هر جلسه ای که تشکیل می شود، با توجه به پیشنهاد افراد خاص است و شرکت های خاص به عنوان میزبان جلسه مشخص می شوند، افزود: میزبان آخرین جلسه این کمیته، شرکت گهرزمین سیرجان به مدیریت پوریانی در تهران بود.

وی از برگزاری جلسه بعدی این کمیته در اردیبهشت ماه 98 خبر داد.

مهدوی از ورزش دوستان کرمانی خواست: در صورتی که ورزشکار، مربی، پیشکسوت و دست اندرکار ورزشی اهل کرمان را می شناسند که در پایتخت زندگی می کند، را برای عضویت در این کمیته معرفی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز