مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان خبر داد:

ساخت ۱۳ هتل و هتل آپارتمان در استان کرمان

۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۵۶:۳۷
کد خبر: ۷۹۴۸۵۵
ساخت ۱۳ هتل و هتل آپارتمان در استان کرمان
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان ازساخت 13هتل و هتل آپارتمان در شهرستان های مختلف این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ "غلامرضا فرخی" با اشاره به لزوم ایجاد زیرساخت های مناسب گردشگری در جهت افزایش میزان اقامت گردشگران این خطه تصریح کرد: هم اکنون مراحل ساخت 13هتل و هتل آپارتمان با سرمایه‌گذاری بیش از 353 میلیارد و 276 میلیون تومان در استان کرمان در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه هتلها و هتل آپارتمان های مذکور در شهرستانهای کرمان، سیرجان، بافت، رابر و جیرفت با پیشرفت فیزیکی 10 تا 80درصد در حال احداث هستند، افزود: خوشبختانه با راه اندازی این مراکز اقامتی زمینه اشتغال 700 نفر به صورت مستقیم ایجاد خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان تصریح کرد: مکان‌یابی ساخت این مراکز‌ اقامتی برمبنای آمار تعداد گردشگران و جاذبه‌های تاریخی و دیدنی هر منطقه صورت گرفته است.

فرخی با تاکید بر اینکه در حال حاضر 35 هتل و هتل آپارتمان، 30 مهمانپذیر، 27 خانه مسافر و 310 واحد بوم گردی در استان کرمان فعال می باشند، تاکید کرد:  بدون شک افزایش سطح کمی و کیفی مراکز اقامتی در جذب گردشگران داخلی و خارجی بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه مراکز اقامتی و پذیرایی استان کرمان به طور شبانه روزی توسط بازرسان و ناظران معاونت گردشگری این اداره کل نظارت می شوند، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 3 هزار و 235مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان کرمان صورت گرفته است.

 

 

 

نظر شما