۲ شرکت بزرگ توزیع و پخش عمده مواد غذایی در کرمان پلمب شد

۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۴۳:۴۸
کد خبر: ۷۹۶۳۷۹
۲ شرکت بزرگ توزیع و پخش عمده مواد غذایی در کرمان پلمب شد
معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از پلمب 2شرکت بزرگ توزیع و پخش مواد غذایی و کالاهای اساسی مردم در کرمان به دلیل گرانفروشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدعلی سلیمانی اظهار در این خصوص داشت:در راستای  اجرای فاز عملیاتی طرح مبارزه با گرانفروشی ؛ سه اکیپ متشکل از اداره کل اطلاعات ؛سازمان اطلاعات سپاه ؛ اداره کل تعزیرات حکومتی ؛ پلیس آگاهی ؛پلیس اطلاعات ؛اداره اماکن عمومی پلیس ؛سازمان صنعت معدن وتجارت ؛ سازمان جهاد کشاوری به سرپرستی قضات ویژه از شرکت های بزرگ توزیع و پخش مواد غذایی و عمدع فروشی های سطح شهر به صورت سرزده بازدید بعمل اوردند.

این مقام قضائی عنوان کرد:نتیجتا با توجه به  احراز گرانفروشی توسط دو شرکت بزرگ توزیع و بخش با دستور مقام قضائی عمده فروشی های مذکور پلمب و برای آنان تشکیل پرونده شد و افراد تحت تعقیب قضائی قرار گرفتند.

وی تاکید کرد:با توجه به مطالبات   مردمی  و در راستای دستور ریاست قوه قضائیه و دادستان کل کشور؛ طرح مبارزه با اخلال گران در نظام اقتصادی از طریق گرانفروشی به صورت مستمر  در قالب  عملیات های قاطعانه از سوی سیستم قضائی استان تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت .

گفتنی است طرح مبازره با اخلال گران نظام اقتصادی از طریق گرانفروشی از ابتدای دی ماه در استان کرمان وارد فاز عملیاتی شده است و طی چند روز گذشته چندین واحد صنفی متخلف که اقدام به گرانفروشی کالاهای اساسی مردم در شهرهای مختلف می نمودند پلمب شده اند

 

نظر شما