رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان کرمان:

دوره های آموزشی مربوط به داوری با هزینه هیئت فوتبال استان برگزار می شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۵۸:۵۸
کد خبر: ۸۰۰۷۶۷
دوره های آموزشی مربوط به داوری با هزینه هیئت فوتبال استان برگزار می شود
رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان کرمان گفت: دوره های آموزشی مربوط به داوری در هیئت فوتبال به طور مثال همین دوره آموزشی که با حضور آقایان اصفهانیان و مرادی، با هزینه هیئت فوتبال استان برگزار شده است.

علیرضا کهوری در گفت و گو با برنا آموزش را یکی از مسائل مهم در رویکرد برنامه محور هیئت فوتبال استان دانست و اظهار داشت: تمام تلاش مان را برای دانش افزایی داوران استان و تربیت داوران جدید به کار گرفته ایم که جا دارد از دکتر قرایی برای حمایت از این ایده تشکر ویژه داشته باشم.

وی ادامه داد: روز جمعه هفته گذشته یک کارگاه آموزشی برگزار کردیم که در آن از حضور آقایان اصفهانیان و دانیال مرادی برای افزایش دانش داوران استان استفاده بردیم.

کهوری با تاکید بر این موضوع که تمامی هزینه های دوره آموزشی برگزار شده را هیئت فوتبال پرداخته است، بیان کرد: در روز برگزاری این دوره آقای دکتر قرایی ریاست محترم هیئت فوتبال استان، جلسه ای بین آقای اصفهانیان و مدیران عامل باشگاه های مس کرمان، مس رفسنجان و مس شهربابک برگزار کردند که مدیران این باشگاه ها مسائل شان را در زمینه داوری مسابقات لیگ یک و دو مطرح کنند و جلسه خوب و مفیدی هم بود و همه دوستان از این فرصتی که هیئت به وجود آورده بود، تشکر کردند.

وی افزود: اگر برای این دوره اموزشی باشگاه خاصی اسپانسر بود، پس نمی بایست ان جلسه مفید و کارگشای ظهر با حضور آقایان محمودی نیا، عیسی ابراهیمی، کهندل و هاشمیان برگزار شود و برگزاری چنین جلسه ای عملا منتفی بود.

کهوری با اشاره به نگاه عدالت محور دکتر قرایی به عنوان متولی فوتبال استان گفت: آقای دکتر قرایی نگاه ویژه ای به مباحث داوری دارند و هیچ گاه منافع عمومی را فدای منافع یک فرد یا گروه خاص نمی کنند و این خصوصیت اخلاقیشان را می توان در جلسات برگزار شده اخیر هیئت فوتبال با استاندار و مجمع نمایندگان استان دریافت.

وی اضافه کرد: ایشان نگاهشان به فوتبال استان خصوصا سه تیم استان کرمانیِ حاضر در لیگ دسته یک فوتبال کشور، یکسان هست و همانجور که در معارفه خود به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان قول دادند، به دنبال این هستند که امسال فضای فوتبال استان کرمان لیگ برتری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز