مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

سه شهرستان بم، فهرج و فاریاب عملکرد مناسب‌تری در حوزه ستادهای ساماندهی امور جوانان نسبت به سایر شهرها داشتند

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۵:۲۵:۰۷
کد خبر: ۸۰۳۷۶۴
سه شهرستان بم، فهرج و فاریاب عملکرد مناسب‌تری در حوزه ستادهای ساماندهی امور جوانان نسبت به سایر شهرها داشتند
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: بر اساس عملکردی که شهرستان های استان در حوزه ستادهای ساماندهی امور جوانان داشتند، سه شهرستان بم، فهرج و فاریاب عملکرد مناسب و بالاتری نسبت به بقیه داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدتقی امیری خراسانی، در هشتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که با محوریت مشارکت های اجتماعی با حضور فدایی استاندار، تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، سالک مدیر کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان، و اعضا در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از استاندار برای حمایت لطف و همت شان که سبب شد افتخار میزبانی دومین مجمع ملی سمن های جوانان کشور و نخستین انتخابات هیئت رییسه این مجمع، نصیب دیار کریمان شود، اظهار داشت: مطمئناً این کار بزرگ و این اتفاق مبارک با همکاری همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان رخ داد و این ستودنیست.

وی از جوانان و تشکل های استان نیز قدردانی کرد و افزود: اصل کار اجرایی این مجمع بر عهده جوانان بوده است.

امیری خراسانی خطاب به تشکل های جوانان استان تصریح کرد: شما باعث سربلندی نام جوانان استان کرمان شدید، مهمانان و مسئولان همه رضایت داشتند، امیدواریم بتوانیم به صورت ویژه جبران کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: بر اساس عملکردی که شهرستان های ما در حوزه ستادهای ساماندهی امور جوانان داشتند، سه شهرستان عملکرد مناسب و بالاتری نسبت به بقیه ی داشتند.

امیری خراسانی بم، فهرج و فاریاب را از جمله این شهرستان ها عنوان و ابراز امیدواری کرد: بقیه شهرستان ها هم تلاش کنند تا عملکرد خوبی از خود در حوزه جوانان ارائه دهند.

 

نظر شما