مدیرعامل باشگاه صنعت مس شهربابک:

نیم فصلی متفاوت را از تیم فوتبال مس شهربابک در لیگ دسته دو شاهد خواهیم بود

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۵:۵۹:۰۱
کد خبر: ۸۰۳۷۹۰
نیم فصلی متفاوت را از تیم فوتبال مس شهربابک در لیگ دسته دو شاهد خواهیم بود
مدیرعامل باشگاه صنعت مس شهربابک گفت:با حمایت های هیئت مدیره باشگاه و آقای توحیدی و همکارانشان در تعطیلات نیم فصل تیم را تقویت کردیم و شما شک نکنید که نیم فصلی متفاوت را از تیم فوتبال مس شهربابک در لیگ دسته دو شاهد خواهیم بود و خبرهای خوبی از شهربابک در روزهای آتی در حوزه فوتبال بزرگسالان خواهیم شنید.

علی هاشمیان در گفت‌وگو با برنا ضمن عرض خداقوت به همه عوامل هیئت فوتبال استان به خاطر وقتی که در ورزش پایه می گذارند، اظهار داشت: طی 16 ماهی که بنده به عنوان مدیرعامل باشگاه مس شهربابک انتخاب شدم یک برنامه 5 ساله خوب را تدوین کردیم که منطبق بر برنامه های روز دنیاست که در این برنامه توجه ویژه به ورزش آکادمیک زیر 13 سال داریم که اولین محصولات آکادمی مان الحمدالله امسال به بار نشست.

 وی با بیان اینکه آموزش دیر شروع شد اما با توجه به آی کیوی بالایی که استعدادهای شهربابک دارند جواب داد، افزود: در شهربابک ما 10 پایگاه استعدادیابی فعال کردیم که نزدیک 700 نفر در مرحله اول پالایش شدند و از 700 نفر موجود 70 نفر در آکادمی تخصصی که در شهربابک راه اندازی کردیم در حال فعالیت هستند.

هاشمیان به فعالیت در بخش های سخت افزاری و فنی و آموزش اشاره و عنوان کرد: در بخش سخت افزاری ما چند زمین چمن مصنوعی در روستاها داریم که در آنجا فعالیت می شود و در بخش فنی و آموزش با کمک آقای شفیعی مدرس فدراسیون به طور ویژه بحث آکادمیک را پیگیری می کنیم.

وی از حمایت شرکت مس و فعالیت هایی که آقای توحیدی در بخش آکادمیک انجام می دهند یاد کرد و ادامه داد: اگر این روند ادامه پیدا کند مطمئن باشید در 5 سال آینده خبرهای خوبی از ورزش فوتبال در آکادمی های مس خواهیم شنید.

مدیرعامل باشگاه مس در خصوص تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه در لیگ دو گفت: با توجه به اینکه ما دیر موفق به کسب امتیاز لیگ دو شدیم، با توجه به مشکلاتی که وجود داشت کمی نیم فصل اول را از دست دادیم که الحمدالله با حمایت های هیئت مدیره باشگاه و آقای توحیدی و همکارانشان در تعطیلات نیم فصل تیم را تقویت کردیم و شما شک نکنید که نیم فصلی متفاوت را از تیم فوتبال مس شهربابک در لیگ دسته دو شاهد خواهیم بود و خبرهای خوبی از شهربابک در روزهای آتی در حوزه فوتبال بزرگسالان خواهیم شنید.

وی اظهار داشت: ما با بودجه اندکی که داشتیم سعی کردیم بازیکنان با تجربه ای که انگیزه لازم را دارند جذب کنیم که خوشبختانه بچه ها بازی خوبی مقابل آرمان گهر داشتند که امیدواریم این روند رو به رشد ادامه داشته باشد.

هاشمیان مهمترین مشکل هیئت های استان و شهرستان ها را مشکلات مالی دانست و افزود: خوشبختانه با ورود دکتر قرایی که صادقانه و با تمام وجود وقتشان را برای هیئت فوتبال گذاشتند پیگیری هایی خوبی در بخش آموزش و برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی دارند و همچنین نگاه ویژه‌ای که به شهرستان‌ها دارند و علاقه مند هستند که فوتبال از حالت تک قطبی خارج شود و به سمت شهرها و روستا رود که با این نگاه مطمئن باشید در چند سال آینده فوتبال استان پیشرفت فوق‌العده‌ای خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه مس شهربابک اضافه کرد: نگاه ویژه دکتر قرایی به شهرستان‌های استان، سفرهای مکرر ایشان به نقاط محروم استان و تاکیدشان بر برگزاری لیگ‌های فوتبال در شهرها و روستاها، زمینه توسعه بیش از پیش فوتبال و کشف استعدادهای ناب را فراهم می‌آورد.

وی ضمن تشکر از زحمات دکتر قرایی و همکارانشان در هیئت فوتبال به عنوان محور هماهنگ کننده باشگاه ها و ورزش فوتبال در استان کرمان یادآورشد: با توجه به اینکه تیم های زیادی هم در بخش بانوان  و هم در بخش آقایان در لیگ‌های حرفه ای مختلف کشور حضور دارند، انشاءالله در این فصل با حضور حداقل یک تیم از تیم های فوتبال استان در لیگ برتر کلکسیون افتخارات فوتبال استان تکمیل خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز