عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی کرمان در روز ۱۴ بهمن

۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۴:۳۱:۴۳
کد خبر: ۸۰۶۶۰۷
عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی کرمان در روز ۱۴ بهمن
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان از عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی طی روز ۱۴ بهمن در محل غرفه نمایشگاه دست آورد‌های انقلاب اسلامی در پارک مادر خبر داد.

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جواد حسین زاده، به برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های استان کرمان در ایام‌الله چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان اشاره و عنوان کرد: در این نمایشگاه در کنار ارائه دست‌آورد‌های دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف دولتی و خصوصی، غرفه‌ای برای معرفی و عضویت رایگان، توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی پیش‌بینی شده است که می‌توان از این فرصت برای معرفی کتابخانه‌های عمومی بهره برد.

وی افزود: در این نمایشگاه گزارشی آماری از شاخص‌های عضویت، امانت، تعداد کتابخانه‌های عمومی، مساحت، زیربنا، کتاب، نشریه، مراجعین، پرسنل و تعداد کتابخانه‌های خیرساز در قالب نمودار‌های چهل ساله ارائه می‌شود.

مدیرکل کتابخانه عمومی با اشاره به اهمیت معرفی خدمات کتابخانه‌های عمومی تصریح کرد: کتابخانه‌های عمومی ۲۰۴۰ برنامه فرهنگی در این ایام اجرا می‌کنند و کلیپ‌هایی از عملکرد کتابخانه‌های عمومی تهیه شده است تا در غرفه خدمات ویژه کتابخانه‌های عمومی کشور معرفی و نمایش داده شود.

وی در ادامه از عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی در روز ۱۴ بهمن در محل غرفه خبر داد.

وی تصریح کرد:در بخشی از این غرفه تبلیغات و سئوالات مسابقه بزرگ «آسمانی ها» ویژه کنگره ۶۵۰۰ شهید استان نیز تعبیه شده است تا بازدید کنندگان بتوانند در این مسابقه شرکت کنند.

لازم  به ذکر است: این نمایشگاه با زیربنایی حدود ۶ هزار متر مربع و ۳۰۰ غرفه، از دهم تا نوزدهم بهمن ماه در پارک مادر کرمان برپا می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز