مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان:

عملکرد چهل‌سالگی دستگاه‌های اجرایی با حضور رسانه‌ها بررسی می‌شود

۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۱:۰۲:۰۴
کد خبر: ۸۰۸۲۲۶
عملکرد چهل‌سالگی دستگاه‌های اجرایی با حضور رسانه‌ها بررسی می‌شود
مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان گفت: چهل‌سالگی انقلاب فرصت مناسبی هست که عملکرد مدیران استانی با حضور رسانه‌ها مورد بررسی و به چالش گذاشته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ روح‌الله خدیشی در این‌باره افزود: از امروز سیزدهم تا هیجدهم بهمن‌ماه در دو نوبت صبح و عصر نشست‌های خبری و میزگردهای تخصصی به منظور بررسی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی در کرمان برگزار خواهد شد.

وی گفت: به همین منظور و با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان روزانه نشست‌های تخصصی را هر روز ساعت ۱۰:۰۰ برگزار می‌کنیم که اطلاعات آن روزانه در اختیار خبرنگاران قرار می‌گیرد.

خدیشی اضافه کرد: در میزگرد‌های بعدازظهر گفت‌گوها شکل تخصصی دارد و به میزبانی سرپرستی خبرگزاری‌ها در استان برپا می‌شود و خبرنگاران بسته به شاخه تخصصی فعالیت‌شان می‌توانند در این میزگرد‌ها شرکت می‌کنند.

وی افزود: هیات مدیره خانه مطبوعات در سال ۹۸ همواره تلاش کرده تا با برپایی نشست‌های خبری فرصت مطالبه‌گری را برای رسانه‌ها فراهم آورد اما متاسفانه در برخی موارد با عدم علاقه به پاسخگویی مدیران بخش دولتی و نیمه دولتی روبرو بوده است.

مدیرخانه مطبوعات و رسانه‌های کرمان ادامه داد: پاسخگویی و شفافیت همواره دغدغه اصلی دولت و استاندار بوده است و امید داریم استاندار کرمان در این راستا با برگزاری نشست‌‌های خبری منظم در طول سال به استقبال مطالبه‌گری بروند.

خدیشی با بیان اینکه بعد از هر رویدادی که نیاز به پاسخگویی بوده با دستگاه‌های دولتی و غیردولتی برای برپایی نشست خبری مکاتبه انجام گرفته، افزود: در بسیاری از موارد تقاضای ما برای برگزاری نشست خبری با استقبال مدیران روبرو بوده‌، اما هستند مسئولانی که علاقه‌ای به حضور در معرض پرسش‌‌های خبرنگاران را ندارند.

وی گفت: مثلا کارخانه‌ای با عملکرد اشتباه زیرمجموعه‌اش در برخورد با حیوانات زمینه انتشار اخبار منفی در استان را فراهم می‌کند، وقتی تقاضای نشست خبری مدیر کارخانه را داریم هیچ توجهی نمی‌شود و برای خدشه وارد کردن به چهره استان کرمان به جایی پاسخگو نیستند.

مدیرخانه مطبوعات و رسانه‌ها تصریح کرد: رسانه‌های کرمان بر سر مصالح استان در سخت‌ترین شرایط کنار هم هستند و از مطالبه حقوق مردم کوتاه نمی‌آیند، ما هم در خانه مطبوعات مسئولانی که از پاسخگویی گریزان هستند را به مردم معرفی می‌کنیم.

 

نظر شما