رشد ۹۰ درصدی کشف کالای قاچاق در استان کرمان

۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۵:۱۵:۱۳
کد خبر: ۸۰۸۶۵۱
رشد ۹۰ درصدی کشف کالای قاچاق در استان کرمان
فرمانده انتظامی استان کرمان نیز گفت: در سال جاری 120 میلیارد تومان کالای قاچاق در این استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 90 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار رضا بنی اسدی فر  با اشاره به اینکه استان کرمان خاکریز دوم ورودی کشور از سمت شرق است و مرز مشترک گسترده ای با استان سیستان و بلوچستان دارد، گفت: سازوکار مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید سیستمی باشد و در این مسیر همه دستگاه ها باید با هم افزائی و همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تجمیع اختیارات در مرکز و عدم واگذاری اختیارات متناسب با جغرافیا به استان کرمان مشکلاتی را در مسیر مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایجاد می کند، عنوان کرد: در هشت شهرستان استان کرمان نمایندگی تعزیرات حکومتی وجود دارد که ارسال پرونده ها به مراجع شهرستان های همجوار، هزینه بر است و نیروهای مبارزه کننده را درگیر می کند.

سردار بنی اسدی فر بر آسیب شناسی روند کشف کالاهای قاچاق و تحویل آنها به انبارهای اموال تملیکی نیز تاکید کرد و گفت: سازمان اموال تملیکی در حالی از حداقل امکانات و اختیارات رنج می برد که بسیاری از کالاهای موجود در این انبارها در حال فرسوده شدن هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز