سارقین مسلح جایگاه‌های سوخت کرمان به جرم محاربه به اعدام محکوم گردیدند

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۵:۱۲:۰۸
کد خبر: ۸۱۱۶۴۴
سارقین مسلح جایگاه‌های سوخت کرمان به جرم محاربه به اعدام محکوم گردیدند
رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان گفت: سارقین مسلح جایگاه‌های سوخت کرمان به جرم محاربه به اعدام محکوم گردیدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد قربانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در اوائل سال جاری  سرقت مسلحانه شبانه از جایگاه های سوخت  و نیز برخی  از منازل در شهر کرمان موجب ترس و وحشت مردم شده بود.

این مقام قضائی تصریح کرد:بلافاصله رسیدگی  به موضوع و شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار مرجع قضائی و انتظامی قرار گرفت و نهایتاً با رصد اطلاعاتی و پایش تصویری،اعضای این باند سرقت مسلحانه به نام های (ه – ف) و (الف – م) دستگیر شدند.

وی افزود:اعضای این باند در تاریخ 17فروردین 97 شبانه به جایگاه سوخت آفتاب کرمان حمله کرده و ضمن تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت زیاد و تهدید پرسنل مشغول به کار در آن جایگاه، وجوه موجود را سرقت و متواری می گردند.

قربانی خاطرنشان ساخت:متهمان در دومین عملیات مسلحانه خود در تاریخ 12اردیبهشت سال جاری  مجدداً به همان روش قبلی به جایگاه سوخت ولیعصر کرمان حمله کرده و اقدام به سرقت مسلحانه نموده اندو نیز مجدداً در تاریخ 19 اردیبهشت ماه شبانه به منزل یکی از شهروندان در کرمان رفته و بعد از تیراندازی و تهدید اهالی منزل، اموال ایشان را سرقت کرده اند.

وی ادامه داد:بعد از دستگیری متهمین، یک قبضه اسلحه جنگی  کلاشینکف که مورد استفاده قرار می داده اند و در محلی زیرخاک مخفی کرده بودند، کشف گردید.

قربانی عنوان کرد:نهایتاً پس از رسیدگی در دادسرا و صدورکیفرخواست، متهمین در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی کرمان مورد محاکمه قرار گرفتند و تحت عنوان محاربه به مجازات اعدام محکوم گردیدند.

وی یادآور شد:حکم صادره به متهمین و وکلای ایشان ابلاغ گردیده است و بدیهی است که حکم صادره ظرف بیست روز بعد از تاریخ ابلاغ قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور می باشد.

رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی کرمان در پایان گفت:چنانچه حکم در دیوان مورد تایید قرار گیرد پرونده جهت اجرای حکم به اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ارسال خواهد شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز