ریاست هیئت فوتبال استان کرمان:

استان کرمان در فوتبال ساحلی می‌تواند، پیشگام باشد

۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۷:۲۳:۴۴
کد خبر: ۸۱۲۸۳۴
استان کرمان در فوتبال ساحلی می‌تواند، پیشگام باشد
ریاست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: امسال در رده امید و بدون زمین استاندار توانستیم در مسابقات کشوری به میزبانی یزد، مقام دوم را کسب کنیم و این موضع نشان دهنده این است که استعدادهای خوبی در استان داریم که اگر زیرساخت‌ها فراهم شود با توجه به وجود این استعدادها، استان در فوتبال ساحلی هم پیشگام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر علی قرایی در آیین افتتاح زمین فوتبال ساحلی شهید رهنما در شهر کرمان ضمن تشکر از همه مسئولانی که برای راه اندازی این زمین تلاش کردند، اظهار داشت: ما برای اولین بار در استان کرمان با رشته فوتبال ساحلی به عنوان یک باشگاه مواجه شدیم و این زمین را در قالبی استاندارد و حرفه‌ای تأسیس کردیم که در مسابقات کشوری حضور داشته باشد و این مهم، قدمی بسیار مهم در حیات فوتبال استان کرمان است.

وی با بیان اینکه نگرش درست نیمی از موفقیت است، اظهار داشت : باید همه رشته های زیرمجموعه فوتبال نظیر فوتسال، فوتبال ساحلی و فوتبال بانوان را مد نظر داشته باشیم چرا که کرمان پتانسیل این را دارد که در این رشته ها در کشور حرفی برای گفتن داشته باشد همانطور که ما امسال در رده امید و بدون زمین هم توانستیم در کشور و به میزبانی یزد مقام دوم را کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما از امروز و با تأسیس این زمین فوتبال ساحلی در کشور حرفی برای گفتن داریم گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی ما رنکینگ دو جهان را دارد و حیف است که ما از این غافله عقب بمانیم.

دکتر قرایی ادامه داد: قطار فوتبال استان در ریل واقعی خود قرار گرفته و اکنون 18 تیم در لیگ های مختلف کشوری حضور دارند و این بی سابقه و نشان دهنده پتانسیل بالای استان کرمان است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ما در 5 رشته در استان و در شهرهای منوجان عنبرآباد شهربابک زرند و رفسنجان میزبان مسابقات کشوری هستیم که این نشان می دهد که فدراسیون فوتبال نگاه ویژه ای به استان کرمان دارد و فوتبال را در این استان باور کرده است، اضافه کرد: انشاءالله بتوانیم با افتتاح این زمین که به نام این شهید بزرگوار است در فوتبال ساحلی حرف برای گفتن داشته باشیم، خصوصا در بخش بانوان ما در دو سال قبل در فوتبال ساحلی کشور مقام اول را کسب کرد اما به دلیل نبود زمین این تیم منحل شد و امیدواریم که با گرفتن اسپانسر مقام دوم فوتبال ساحلی بانوان استانمان در کشور تکرار شود.

وی به تأسیس باشگاه هایی به جز سه باشگاه بزرگ استان تأکید کرد و افزود: باشگاه‌های خوبی در شهر کرمان افتتاح شده و امیدواریم باشگاه‌های دیگری نیز افتتاح شود تا این باشگاه‌ها هم در فضای فوتبال استان خود را مطرح کنند.

دکتر قرایی در پایان گفت: دست پدر شهید رهنما را می بوسم که توانستیم با توفیق الهی این زمین چمن را با نام این شهید راه اندازی کنیم.

 

نظر شما