مدیرعامل و مربی باشگاه شاهین کرمان:

نمایندگان تنها به دنبال باشگاه‌های مطرح و سلبریتی‌ها هستند/خسته ام و فعلا در شاهین مربیگری نخواهم کرد

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۶:۳۰:۳۶
کد خبر: ۸۱۳۲۹۵
نمایندگان تنها به دنبال باشگاه‌های مطرح و سلبریتی‌ها هستند/خسته ام و فعلا در شاهین مربیگری نخواهم کرد
مدیرعامل و مربی باشگاه شاهین کرمان گفت: یکی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دو مرتبه از باشگاه شاهین و فعالیت های جاری بازدید کرد، اما دریغ از سر سوزن حمایتی! نمایندگان تنها به دنبال باشگاه‌های مطرح و سلبریتی‌ها هستند.

 

 

صالح رجایی در گفت و گوی اختصاصی با برنا در مورد کناره‌گیری از مربیگری در این باشگاه برای مدتی اظهار کرد: بدلیل سختی کار و فشار روانی زیاد علی‌رغم میل باطنی و توانایی فنی بالایی که پس از ۱۴ سال فعالیت مستمر مربیگری از خود سراغ دارم، فعلا برای مدتی در این باشگاه مربی‌گری نخواهم کرد.

وی همچین اظهار داشت: امسال در ده رده سنی از ۱۰ سال تا بزرگسالان و همچنین بانوان در مسابقات شرکت کردیم. تیم‌داری بدون اسپانسر و حامی مالی کار غیرممکنی بود که آنرا انجام دادیم.

موسس و مدیرعامل باشگاه موفق شاهین کرمان ادامه داد: مدیریت باشگاههای خصوصی بدون حمایت مادی و معنوی مسئولین و مدیران ارشد استانی، امری سخت و طاقت فرساست. باشگاه در منطقه شهری قشر کم بضاعت واقع و بازیکنان مستمند زیادی را تحت پوشش خود قرار داده است، به همین دلیل در صدد ثبت موسسه خیریه هستیم.

رجایی در مورد عدم حمایت مسئولین تصریح کرد: یکی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دو مرتبه از باشگاه شاهین و فعالیت های جاری بازدید کرد، اما دریغ از سر سوزن حمایتی! نمایندگان تنها به دنبال باشگاه‌های مطرح و سلبریتی‌ها هستند.

مدیر باشگاه شاهین ضمن گلایه از باشگاه مس کرمان گفت: در مسیر حرفه ای تر عمل کردن، از باشگاه مس که امسال ۱۲ بازیکن تحت قرارداد باشگاه شاهین را جذب کرده است، گلایه‌مندم زیرا با کم‌لطفی حتی ریالی بابت حمایت، استعدادیابی و حق رشد این بازیکنان که امری رایج و بدیهی در تمام دنیاست، پرداخت نکرده‌اند. همانند کشاورزی هستیم که پس از سختی زیاد محصولش را به رایگان به تاراج می‌برند و صدایمان به جایی نمی‌رسد.

رجایی در پایان گفت: از دکتر قرایی ریاست هیئت فوتبال استان و آقای رضا شجاعی ریاست هیئت فوتبال شهرستان و همه همکارانشان در این هیات ها که از هیچ تلاشی برای احیای و توسعه فوتبال استان و شهرستان دریغ نکرده اند، نهایت تشکر و قدردانی را دارم. امیدوارم زمینه برای رشد و توسعه هرچه بیشتر باشگاه مردمی شاهین در سال ۹۸ با حمایت مسئولین دلسوز و تلاش همه جانبه ی مربیان و کادر مدیریتی باشگاه فراهم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز