زیرگذر آزادی به بهره‌برداری رسید

شهردار کرمان: باید فضای شهر را برای حضور بیشتر مردم آماده کنیم

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۲:۴۰
کد خبر: ۸۱۶۱۶۵
شهردار کرمان: باید فضای شهر را برای حضور بیشتر مردم آماده کنیم
زیرگذر میدان شهر آزادی کرمان با حضور مدیران استانی و شهری، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ شهردار کرمان در مراسم بهره‌برداری از زیرگذر آزادی، مشارکت مردم با شهردای را ضروری دانست و گفت: با مشارکت مردم اداره امور شهر و خدمت‌رسانی به شهروندان ارتقا خواهد یافت.

سیدمهران عالم‌زاده با بیان این‌که ساخت زیرگذر آزادی از مهرماه ۹۴ شروع شد، گفت: خوشبختانه با همراهی مردم به‌ویژه ساکنان و کسبۀ اطراف میدان و همچنین دستگاه‌های مختلف مرتبط ازجمله دستگاه‌های خدمت‌رسان، این پروژه تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.

وی هدف از اجرای این پروژه را حل مشکلات ترافیکی دانست و بر فرهنگ‌سازی در حوزه ترافیک تأکید کرد.

عالم‌زاده با بیان این‌که مردم به‌عنوان صاحبان اصلی شهر محسوب می‌شوند، گفت: باید برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان، کار کارشناسی انجام شود.

شهردار کرمان با بیان این‌که رویکرد شهرداری در دوره‌ی جدید، اجرای پروژه‌های مردم‌محور است، گفت: باید فضای شهر را برای حضور بیشتر مردم آماده کنیم.

عالم‌زاده افزود: در این راستا ۱۰ پارک و پیاده‌راه به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی به برنامه‌های نوروزی هم اشاره کرد و گفت: شهرداری کرمان از ۲۷ اسفند تا ۲۷ فروردین‌ماه سال آینده برنامه‌های متنوع فرهنگی در دستور کار دارد.

شهردار کرمان هم‌چنین از اعضای شورای اسلامی شهر در دورۀ چهارم و تمام افرادی که در به ثمر رسیدن این پروژه نقش داشتند و در کنار شهرداری بودند، تشکر کرد.

عالم‌زاده از اعضای شورای اسلامی شهر در دورۀ پنجم نیز تقدیر و بیان کرد: همدلی بسیار خوبی که بین شورا و شهرداری وجود دارد، موجب شده امور شهر به‌طور مطلوب پیش برود و در حل مسایل و مشکلات شهر گام برداریم.

شهردار کرمان از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، مؤسسه شهید رجایی و همکارانش در حوزه‌های مختلف شهرداری که در اجرای این پروژه نقش داشتند نیز، تشکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز