آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۸ شهر، ۱۰۷ روستا و ۴ محور صنعتی در استان کرمان

۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۲:۰۹
کد خبر: ۸۱۷۰۵۵
آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۸ شهر، ۱۰۷ روستا و ۴ محور صنعتی در استان کرمان
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: ۸شهر استان شامل شهرهای شهداد ، اندوهجرد، نظام شهر،قلعه گنج، مردهک، دوساری ،گنبکی ،منوجان ۱۰۷ روستای استان و ۴ محور صنعتی عملیات اجرایی گازرسانی به آن ها در سال جاری آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ منوچهر فلاح در این خصوص افزود: تاکنون از مجموع ۷۱ شهر استان ۵۳ شهر گازدار گردیده است و از ۱۸ شهر باقیمانده ۱۵ شهر دردست اجرابوده  از جمله ۶شهر نظام شهر،قلعه گنج، مردهک، دوساری ،گنبکی و منوجان که اخیراً انتخاب پیمانکار گردیده است و سه شهر نودژ،جبالبارز و ریگان تا پایان سالجاری و اوایل سال ۹۸ انتخاب پیمانکار می گردند.

وی درباره مشخصات این پروژه ها گفت: در زمان اجرای این پروژه ها ۳۵۹ کیلومتر خط تغذیه و ۱۶۱۶ کیلومتر شبکه پلی اتیلن اجرا و بیش از ۲۳هزارانشعاب نصب میگرددو بحول و قوه الهی بیش از ۳۱هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان افزود: تاکنون با اجرای بیش از ۱۹۵۰ کیلومتر خط انتقال فولادی،۱۵۷۰۰کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع و نصب ۳۸۴۰۰۰ انشعاب در سطح استان ۶۱۶۰۰۰ مشترک خانگی وتجاری،  ۷۶۲ مشترک صنعتی و ۷۶ جایگاه CNG از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

فلاح در پایان گفت: درصد خانوار بهره مند از نعمت گاز طبیعی در استان  ۷۳% است و امیدواریم با تلاش و همت کارکنان ، مشاوران و پیمانکاران شرکت گاز استان پروژه های گازرسانی  به شهرها و روستاها بر اساس برنامه زمانبندی انجام و به اتمام برسد و باگاز رسانی به شهرها ، روستاها و صنایع استان شاهد رونق اقتصادی بیش تر در پهناورترین استان کشور باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز