مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان کرمان معرفی شد

۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۶:۰۲
کد خبر: ۸۱۸۰۳۱
مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان کرمان معرفی شد
آئین تودیع و معارفه مدیرکل سابق و جدید دیوان محاسبات استان کرمان با حضور معاون حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل هماهنگی استانهای دیوان محاسبات کشور و جمعی از مقامات و مسئولین استانی برگزار و ضمن تقدیر از زحمات داریوش فخرایی، احمد علی حسینی به عنوان مدیر کل جدید دیوان محاسبات استان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ معاون امور حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور در مراسم تکریم و معارفه رئیس دیوان محاسبات استان با تبریک ولادت حضرت فاطمه(س)، روز مادر و زن افزود: به برکت الگوی بی بی دو عالم حضرت فاطمه(س)، زنان در نظام اداری جمهوری اسلامی ایران از حداقل انحراف، فساد و تخلف برخوردارند و گزارشات مختلف دیوان محاسبات کشور نیز به پاکدستی زنان اشاره دارد.

صادق منتی نژاد با طرح این پرسش که آیا مطابق با تبلیغات روانی فضای مجازی در داخل و خارج از کشور، میزان تخلف و فساد مدیران نظام جمهوری اسلامی، بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی زیادتر شده است؟ اظهار داشت: خیر این طور نیست که همه مدیران نظام درگیر فساد شده باشند و متأسفانه برخی از تخلفات کوچک با هدف ایجاد بدبینی تیتر می شوند.

وی تصریح کرد: متأسفانه فضای تبلیغات در رسانه های مجازی با هدف ایجاد بدبینی عمومی به مدیران کشور، فساد را گسترده نشان می دهد که باید از ایجاد و گسترش این بدبینی جلوگیری کنیم تا به مرحله غیرقابل برگشت در این زمینه نرسیم.

معاون امور حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور وجود میزانی از فساد در دستگاه اداری کشور را غیرقابل انکار دانست و ادامه داد: باید با عمل به قوانین و اصلاح قوانین و مقررات دامن گیر در نظام اداری، از فساد بین مدیران جلوگیری کنیم.

منتی نژاد با اشاره به گزارش تفریغ بودجه کشور در سال جاری گفت: پیام این گزارش به معنای افزایش فساد در دولت کنونی نیست؛ بلکه به معنای تاباندن نورافکن شفافیت بر عملکرد مدیران در دخل و خرج بودجه و کشف پنهان خانه های ایجاد فساد اداری است.

وی با تمجید از عملکرد مدیر کل سابق دیوان محاسبات استان افزود: ایشان بیشترین تعامل و همکاری را با دستگاه های اجرایی استان در چارچوب قانون داشتند و آرزوی دیوان محاسبات کشور، جذب بیش ترین اعتبارات برای استان ها و کاهش پرونده های ادارات در دستگاه قضایی است.

مدیر کل حوزه استاندار کرمان نیز در این مراسم گفت: دیوان محاسبات به نوعی نماینده قوه مقننه در هر استان است و وظیفه هموار کردن مسیر انجام امور در هر استان را دارد.

حجت الاسلام محمد محمودآبادی تصریح کرد: تخلفات فساد اداری در استان کرمان، به دلیل افزایش آموزش، اطلاع رسانی و انجام تعامل بین دستگاه های اجرایی، روند کاهشی داشته است.

وی با اشاره به ناآگاهی برخی از مدیران از قوانین اظهار داشت: برخی از مدیران به دلیل ناآشنایی با قوانین مرتکب تخلفاتی می شوند که از نظر دیوان محاسبات جرم است ولی در واقع نیت سوئی پشت این قضایا وجود ندارد.

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل دیوان محاسبات استان کرمان امروز سه شنبه 7 اسفندماه 97 و همزمان با افتتاح ساختمان جدید دیوان محاسبات استان برگزار و ضمن تقدیر از زحمات داریوش فخرایی مدیر کل اسبق، احمد علی حسینی به عنوان مدیر کل جدید دیوان محاسبات استان معرفی شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز