مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

در بحث ورزش هزینه می شود، اما هدفمند نیست

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۴:۲۸
کد خبر: ۸۲۵۶۹۹
در بحث ورزش هزینه می شود، اما هدفمند نیست
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در همین استان پهناور که بهشت معادن هم هست، وقتی نوع هزینه کرد ورزشی را ببینید، متوجه می شوید در بحث ورزش هزینه می شود اما هدفمند نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمدتقی امیری‌خراسانی، در همایش تجلیل از خیرین ورزش یار استان کرمان ضمن خیرمقدم به شرکت‌کنندگان، به حضور خود در اداره کل ورزش و جوانان استان اشاره و عنوان کرد: از بهمن ماه سال 95 که بنده به عنوان خادم جامعه ورزش و جوانان در این حوزه حضور پیدا کردم، استان کرمان در بحث خیرین ورزش ساز و ورزش یار، بعد از استان های اصفهان و فارس، رتبه سوم کشور را در اختیار داشت.

وی افزود: آن زمان، در کشور تنها استانی که بحث انجمن خیرین ورزشی را به صورت سازمان دهی شده داشت، اصفهان بود.

امیری خراسانی تصریح کرد: ما از اوایل سال 96، بحث انجمن خیرین ورزش ساز و ورزش یار را به صورت سازماندهی تر شده شروع کردیم و جلسات به صورت منظم زیر نظر یک هیئت مدیره متشکل از حاج آقا صنعتی، مولا، حیدری، ایرانمنش، خانم علی بیگی و ... برگزار می‌شد.

وی خطاب به خیران ورزش ساز حاضر در جلسه یادآور شد: اهدافی که ما به صورت منظم دنبالش رفتیم، به لطف خدا و با زحمات تک تک شما عزیزان، سبب شد حوزه ورزش ساز و ورزش یار استان کرمان در سال 97، رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: این اتفاق به جز لطف خدا و زحمات شما نیست که همین جا شخصاً وظیفه دارم دست تک تک شما را ببوسم و تشکر می‌کنم، در حقیقت، اگر لطف شما نبود این اتفاق نمی افتاد.

امیری خراسانی با اعلام اینکه بحث خیرین بحثی است که در چند سال گذشته در حوزه ورزش رشد خوبی داشته است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم تمام خیرینی که در حوزه های دیگر چه در قالب مدرسه ساز و چه حوزه های فرهنگی ورزشی فعالند را بیشتر به سمت ورزش سوق دهیم.

وی با تأکید بر اینکه باید قبل از اینکه به بحث ورزشی یار برسیم، کاری کنیم تا مردم و مسئولان ورزش باور شوند، افزود: مشکل اساسی ما این است که افراد ورزش باور نیستند.

امیری خراسانی تصریح کرد: در همین استان پهناور که بهشت معادن هم هست، وقتی نوع هزینه کرد ورزشی را ببینید، متوجه می شوید در بحث ورزش هزینه می شود اما هدفمند نیست.

وی یادآور شد: اگر از ابتدای فعالیت این صنایع بزرگ، هزینه کردهای ورزشی آنها هدفمند شده بود، ما تاکنون توانسته بودیم کل استان را پوشش دهیم، به ویژه در شهرستان‌هایی که فقر صنعتی دارند و نمی توانند از این منابع استفاده کنند.

دکتر امیری خراسانی خطاب به خیران ورزش یار استان بیان داشت: این ورزشکاران مدیون شما هستند و امیدواریم شما نیز مبلِغ شوید برای سایر خیران که بیشتر در این حوزه گام بردارند.

وی گفت: آرزویمان این است، وضعیت کشور به جایی برسد که ما به دنبال خیرین نرویم و همه مسائل حل شده باشد.

امیری خراسانی بیان کرد: امیدواریم در سال 98، شاهد اتفاقات بهتر برای ورزش و حوزه جوانان دیار کریمان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز