هفت باغ علوی پذیرای گردشگران و میهمانان نوروزی

۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۵:۳۲
کد خبر: ۸۲۵۸۳۸
هفت باغ علوی پذیرای گردشگران و میهمانان نوروزی
مدیرعامل شرکت عمران علوی ماهان کرمان از میهمانان نوروزی و گردشگران برای بازدید از محور گردشگری ملی هفت باغ علوی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مهدی سیاوشی با تبریک پیشاپیش سال نو، افزود: هفت باغ علوی محور گردشگری مصفایی است که دو شهر تاریخی و زیبای کرمان و ماهان را به یکدیگر متصل و ظرفیتی را ایجاد کرده است تا عموم مردم از این محور برای عبور و سفر به شهرهای جنوب و جنوبشرق ، پیاده روی ، دوچرخه سواری و گذراندن اوقات فراغت استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه های بخش خصوصیِ هفت باغ علوی شامل رستوران ها ، تالارها و فضاهای گردشگری ، تفریحی و پذیرایی نیز در طول سال به ویژه ایام نوروز آماده خدمات رسانی هستند.

سیاوشی برج ساعت ، نمادهای دارقالی دستباف کرمان ، پته ی کرمان و گلیم شیرکی پیچ سیرجان را از جاذبه های بصری هفت باغ علوی برشمرد ویادآور شد: گردشگران و میهمانان نوروزی می توانند علاوه بر بازدید از دیگر نمادهای متنوع نصب شده در محور ، از محیط باصفای بوستان لاله استفاده و از ساعت گلِ این بوستان دیدن کنند.

مدیرعامل شرکت عمران علوی ماهان کرمان با اشاره به اینکه بیش از 60 هزار اصله انواع درخت در این محور گردشگری کاشته شده است ، گفت : سالهاست همکاران سخت کوش شرکت همه توان و ظرفیت خود را برای رسیدگی مستمر به فضای سبز و گل و گیاه هفت باغ علوی به کار گرفته اند.

سیاوشی استقبال مردم و خانواده ها از هفت باغ علوی در روز طبیعت را باشکوه دانست و از شهروندان درخواست کرد مانند گذشته ضمن استفاده بهینه از آب ، نگهداری فضای سبز ، تجهیزات شبکه آبیاری قطره ای و شبکه روشنایی محور ، از افروختن آتش در اطراف درختان خودداری کنند.

وی افزود: متأسفانه در سال 97 ، به دلیل بی توجهی برخی رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه تخطی از سرعت مطمئنه ، علاوه بر وارد شدن خسارات جرحی و مالی ، بیش از 60 اصله انواع درخت در این محور نابود شد.

مدیرعامل شرکت عمران علوی ماهان کرمان بر ضرورت عمل به توصیه های نیروی انتظامی در ایام نوروز و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای پیشگیری از تصادفات تأکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز