برای عید امسال به کجا برویم؟

۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۳:۵۴
کد خبر: ۸۲۶۱۴۹
برای عید امسال به کجا برویم؟

در استان کرمان طبیعت های بکر و زیبایی وجود دارد که گردشگرانی از شهرهای مختلف ایران به قصد گردش چند روزه به این دیار می آیند. می توانند متناسب با سلیقه های گوناگون برنامه خود را طوری تنظیم کنند که از این طبیعت بکر و زیبا حداکثر لذت و استفاده را ببرند و در بازگشت از سفر نوروزی بهترین توشه و هدیه و سوغات را که همانا سیر آفاق و انفس در طبیعت است به عنوان تحفه ای از دوست به شهرهای محل سکونت خود ببرند و سفیرانی باشند در رابطه با معرفی جاذبه های گردشگری کرمان. خوشبختانه خانه های بوم گردی در سراسر استان به خوبی پا گرفته اند و پذیرای مهمانان نوروزی در ایام عید هستند. به صلاح مسافران نوروزی است که وسایل نقلیه شخصی خود را در کرمان در مکان های مناسب پارک کنند و از تورهای گردشگری استفاده کنند زیرا که مجرب ترین راهنمایان تور و گردشگری را در اختیار دارند و از نظر هزینه هم استفاده از تورها به نفع گردشگران است تا بتوانند با خیال راحت در جاده های استان تردد کنند و امکان بروز تصادف را در جاده های ناآشنا به صفر برسانند و در آخر هم با آرامش و خیال آسوده و راحت به استان های خود برگردند.

دفاتر آژانس های مسافرتی در ایام نوروز در اطراف میدان گنجعلیخان مستقر هستند و از روز اوّل فروردین تا 12 فروردین 1398 شمسی به مقصدهای گردشگری شهرهایی که از نظر آب و هوایی در ایام فروردین مناسب هستند با انواع وسیله نقلیه شامل van – مینی بوس – اتوبوس پذیرای گردشگران هستند. در طول یک سال گذشته از مناطق مختلف گردشگری استان به همراه تورهای مختلف دیدار کرده ام و آنها را مناسب ایام عید می دانم. برای آشنایی گردشگران نوروزی همراه با عکس های مربوطه جهت نشر در روزنامه ارسال  می دارم. امید که مورد پسند کسانی قرار بگیرد که تا کنون فرصت دیدار از این مکان های دیدنی را نداشته اند و بتوانند ایام تعطیلات عید خود را به نحو احسن در محیط های عالی فارغ از هیاهوی شهر بگذرانند.

به امید دیدار در محیط های گردشگری استان .

1 - مکان های دیدنی شهر کرمان شامل: میدان گنجعلیخان – حمام گنجعلیخان – مسجد گنجعلیخان- کاروانسرای گنجعلیخان – موزه ضرابخانه – باغ موزه هرندی - چای خانه سنتی وکیل – بازار کرمان

2 - باغ شاهزاده ماهان

باغ شاهزاده ماهان (2)

3 - آرامگاه شاه نعمت اله ولی ماهانی

4 - آبشار راین

5 - دهکده گردشگری دهبکری

6 - سد جیرفت – دره دلفارد

7 - ساردوئیه

8 - ارگ باستانی بم

9 - ارگ جدید بم

10 - گلباف و کوه های مریخی گلباف

11 - آب گرم سیرچ

12 - کلوت های شهداد

13 - روستای کشیت گلباف

14 - خانه حاج آقا علی در رفسنجان

15 - دره راگه رفسنجان

16 - سد بافت و روستای خبر

17 - بلندترین تپه های شنی در ریگان

18 - آثار باستانی شهرستان فهرج

19 - شهرستان نرماشیر

20 - خانه های دستکند میمند

21 - بادگیر چوپوقی سیرجان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز