مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

سطح امکانات رفاهیِ خانه ووشو کرمان ارتقاء خواهد یافت

۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۰:۲۰
کد خبر: ۸۲۶۱۵۴
سطح امکانات رفاهیِ خانه ووشو کرمان ارتقاء خواهد یافت
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه در راستای ارتقای اماکن ورزشی، ادراه کل ورزش پای کار است، گفت: از طریق ماده 27، خیران و کمک فدراسیون، تلاش می‌کنیم بتوانیم در خانه ووشو کرمان مهمانسرا و سالن های جانبی خاص برای ورزشکاران احداث کنیم تا آن‌ها بتوانند سطح ورزشی خود را در راستای قهرمانی ارتقا دهند.

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمدتقی امیری خراسانی، به میزبانی کرمان در تور بین المللی دوچرخه سورای ولایت اشاره کرد و افزود: دیروز اختتامیه ی تور بین المللی دوچرخه سواری را بعد از 10 سال در استان داشتیم که این تنها با لطف خداوند و زحمات خود مجموعه هیئت انجام شد.

وی تصریح کرد: فردا و پس فردا هم رقابت های بین المللی کاراته برای نخستین بار به میزبانی کرمان استارت می خورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ابراز امیدواری کرد: در سال 98 نیز به لطف خداوند و حمایت های فدراسیون و زحمات هیئت ووشوی استان، یکی از مسابقات رسمی بین المللی و حتی جهانی در استان کرمان برگزار شود.

امیری خراسانی یادآور شد: استان کرمان این آمادگی را دارد که میزبانی را به نحو احسنت به انجام برساند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان داشت: امیدواریم سال 98، سال ورزشی رشته ووشو باشد و گوی سبقت را نسبت به بقیه ی رشته های ورزشی برباید.

امیری خراسانی گفت: یکی از آرزوهای قلبی من این است که ووشو هم وارد المپیک شود، چرا که این اتفاق به غیر از اینکه به نفع مملکت عزیزمان و ورزش ووشو هست، مطمئناً برای استان ما هم مؤثر است.

وی با اعلام اینکه رقابت های 2022 به میزبانی چین برگزار می شود، ابراز امیدواری کرد: نمایندگان شایسته ای از استان کرمان چه در بحث ورزشکار، چه مربی و چه داور در این رقابت ها حضور داشته باشند.

امیری خراسانی در بخش دیگری از سخنانش افزود: در راستای ارتقای اماکن ورزشی، ما پای کار هستیم و امیدواریم فدراسیون هم کمک کند و هیئت هم بتواند از طریق ماده 27 و یا خیران، خانه ی ووشو در قالب مهمانسرا و سالن های جانبی خاص احداث شود تا ورزشکاران بتوانند ورزش خود را در راستای قهرمانی ارتقا دهند.

وی رشته ووشو را از جمله رشته هایی دانست که در بحث همگانی موثر است.

امیری خراسانی از هیئت ووشوی استان خواست: در سال 98، در جشنواره ها و فستیوال هایی که هیئت طراحی می کند، در سطح شهر و پارک ها فعالیت هایی که مختص ورزش ووشو هست، صورت گیرد تا این رشته ورزشی به مردم معرفی شود.

وی با اعلام اینکه خیلی از مردم با ورزش های رزمی آشنایی ندارند و طرز فکرشان از این رشته ها فقط آسیب دیدگیست، افزود: این در حالیست که طبق آمارهای موجود بحث آسیب دیدگی های ورزشی در فوتبال بیشتر از رشته های رزمیست.

امیری خراسانی تنوع، لذت و فرح بخشی را از ویژگی های این رشته ی ورزشی دانست و تصریح کرد: باعث افتخار مملکت، استان و خانواده شدن در این رشته های ورزشی خیلی آسان تر و مدال آوریش راحت است.

وی افزود: این هیئت پتانیسل بالایی دارد و انتظار می رود، با برنامه ریزی که برای سال 2020 انجام می دهد ما نفرات بیشتری را در بحث مسابقات داشته باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز