نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان:

نظم و انضباط، روحیه کارشناسی و عمل بدون تشریفات سه ویژگی بارز دکتر فدائی است

۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۹:۰۸:۰۳
کد خبر: ۸۲۶۶۴۴
نظم و انضباط، روحیه کارشناسی و عمل بدون تشریفات سه ویژگی بارز دکتر فدائی است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: نظم و انضباط، روحیه کارشناسی و دانشگاهی و همچنین عمل بدون تشریفات سه ویژگی بارز دکتر فدائی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در دیدار نوروزی با استاندار کرمان افزود: خوشحالم که دولت،  جنابعالی را به عنوان مدیر عالی استان انتخاب کرده است.

وی با اشاره به وجود سه ویژگی بارز در شخصیت دکتر فدائی تصریح کرد: نظم و انضباط در جلسات و اداره امور و همچنین وجود روحیه منطقی و کارشناسانه از جمله ویژگی های بارز شخصیتی استاندار است.

وی با اشاره به روحیه منطقی و توجه استاندار کرمان به کار کارشناسی اضافه کرد: یکی از مشکلات مهم کشور عدم رعایت کار کارشناسی در مباحث مدیریتی و اجرایی است و امیدوارم همین روحیه در بدنه اجرایی استان گسترش یابد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: بی توجهی به تشریفات و تکلف در امور یکی دیگر از ویژگی هایی است که به چابک سازی سیستم اجرایی کمک می کند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با انتقاد از آمارهای متناقض در استان راجع به حوزه های مختلف گفت: "امیدوارم باتوجه به دو روحیه تدین و شخصیت دانشگاهی دکتر فدائی، آمارهای استان در زمان ایشان واقعی و قابل استناد شوند."

وی ابراز امیدواری کرد: در راستای عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری در سال 98 و در شرایط جنگ اقتصادی، همه مدیران و دستگاه های استان برای حل مشکلات با یکدیگر همکاری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر نقش نظارتی دولت در پیشبرد امور اظهار داشت: رونق تولید در استان نیازمند فعالیت جدی بخش خصوصی و بنگاه های عمومی است و البته بخش خصوصی نیازمند حمایت دولت است.

دیدار نوروزی استاندار کرمان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، عصر امروز جمعه دوم فروردین ماه 98 در دفتر حجت الاسلام علیدادی سلیمانی برگزار شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز