استاندار کرمان در دیدار نوروزی نماینده ولی فقیه در استان:

وجود حجت الاسلام علیدادی سلیمانی نعمتی برای استان است

۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۹:۰۹:۴۳
کد خبر: ۸۲۶۶۴۵
وجود حجت الاسلام علیدادی سلیمانی نعمتی برای استان است
استاندار کرمان روحیه متعادل و توجه به واقعیات جامعه را دو ویژگی برجسته نماینده ولی فقیه در استان دانست و گفت: وجود حجت الاسلام علیدادی سلیمانی نعمتی برای استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمد جواد فدائی دیدار نوروزی با امام جمعه کرمان افزود: روحیه متعادل حجت الاسلام علیدادی سلیمانی به پیشبرد امور استان کمک می کند و خوشحالم که نماینده ولی فقیه در استان باتوجه به شرایط کنونی جامعه با روحیه تندروی مقابله می کند.

استاندار کرمان توجه به واقعیات جامعه را یکی دیگر از ویژگی های شخصیتی بارز حجت الاسلام علیدادی دانست و اظهار داشت: برنامه ریزی صحیح بدون توجه به واقعیات جامعه امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به نامگذاری سال 98 با عنوان رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری ادامه داد: این نامگذاری اقدام ارزشمندی است و رهبری به نکته خیلی مهمی اشاره کردند و شخصا مدت ها به دنبال این گونه حمایت ها و نامگذاری از سوی رهبری نظام بودم.

وی با اشاره به نیمه فعال و راکد بودن 60 درصد از واحدهای صنعتی استان گفت: فعال سازی این واحدها نسبت به راه اندازی واحدهای جدید در اولویت قرار دارد.

استاندار کرمان با برشمردن مشکلات واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد استان عنوان کرد: بهترین راه حل در این حوزه کمک گرفتن از موسسات غیر دولتی مثل سازمان اوقاف، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بانک ها است.

وی با تأکید بر لزوم فعالیت جدی تمام مدیران استان برای رونق تولید گفت: با ارسال نامه ای مدیران استان مکلف شدند برنامه های خود را برای رونق تولید اعلام کنند.

وی با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی استان خاطرنشان کرد: وجود اختلافات سهامداران، مشکل تأمین مواد اولیه، عدم بازار فروش، مشکلات مالیاتی و بیمه از جمله مشکلات واحدهای تولیدی است ولی عدم وجود سرمایه در گردش مناسب مهمترین مشکل آن هاست.

دکترفدائی در این دیدار با اهدای لوح سپاس از همکاری ها و حمایت های حجت الاسلام و المسلمین علیدادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تقدیر کرد.

دیدار نوروزی استاندار کرمان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، عصر امروز جمعه دوم فروردین ماه 98 در دفتر حجت الاسلام علیدادی سلیمانی برگزار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز