فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان:

امنیت کامل گردشگران نوروزی در سراسر استان کرمان تامین است

۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۰۱:۱۰:۲۳
کد خبر: ۸۲۶۷۹۲
امنیت کامل گردشگران نوروزی در سراسر استان کرمان تامین است
فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از اتخاذ تدابیر لازم برای تامین امنیت کامل گردشگران نوروزی در این استان خبر داد و گفت: نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی استان کرمان از تاریخ 25 اسفندماه سال گذشته تا 15 فروردین ماه سالجاری به صورت شبانه روزی در آماده باش هستند.

سرهنگ نورعلی چوگانی در گفت‌وگو با برنا در این خصوص اظهار داشت: نیروهای خدوم یگان حفاظت میراث فرهنگی در سراسر استان کرمان با استقرار شیفت های مضاعف به صورت ۲۴ ساعته در حوزه ماموریت های محوله، پاسخگوی مسافران و گردشگران نوروزی خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه هرساله قبل از فرا رسیدن تعطیلات نوروز به منظور اعمال برنامه های پیشگیرانه از وقوع جرایم مرتبط با میراث فرهنگی جلسه توجیهی ویژه نیروهای یگان حفاظت برگزار می شود، اظهار کرد:  خوشبختانه در سال گذشته 4 جلسه در این زمینه برگزار شد.

سرهنگ چوگانی بیان کرد: با توجه به حضور بالای گردشگران در استان کرمان، نیروهای یگان حفاظت اعم از  پرسنل کادر و وظیفه با همکاری نیروی انتظامی، محیط زیست و منابع طبیعی در ایام تعطیلات نوروزی بصورت شبانه روزی در  محوطه های تاریخی و بصورت تمام وقت مشغول حفاظت از آثار تاریخی خواهند بود.

وی از حضور مستمر نیروهای یگان حفاظت میراث ‌فرهنگی و نیروی انتظامی در اماکن تاریخی و مناطق گردشگری استان کرمان طی ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: گشت زنی از محل کمپ ‌های اسکان گردشگران که در محوطه های تاریخی استقرار یافته اند در الویت کارها قرار دارد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث‌ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون امنیت کامل گردشگران در استان تأمین شده است تصریح کرد: تاکنون هیچ مورد تخلفی که موجب سلب امنیت و یا آرامش مسافران و گردشگران نوروزی این خطه شده باشد، گزارش نشده است.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه