۲۰هزارو ۵۹۱ خانوار تاکنون در مدارس و مراکز اقامتی فرهنگیان استان کرمان پذیرش شده اند

۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۳:۴۷:۲۹
کد خبر: ۸۲۷۱۱۹
۲۰هزارو ۵۹۱ خانوار تاکنون در مدارس و مراکز اقامتی فرهنگیان استان کرمان پذیرش شده اند
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان از اسکان و پذیرش ۲۰هزارو ۵۹۱ خانوار تاکنون در مدارس و مراکز اقامتی فرهنگیان استان کرمان خبرداد.

 

ماشاالله میرزاحسینی صبح امروز دوشنبه ۵ فروردین ماه ۹۸ در گفت‌وگو با برنا با اعلام این خبر، اظهار داشت: از ابتدای افتتاح ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان ۸۰ هزارو ۷۹۸ مسافر در قالب ۲۰هزارو ۵۹۱ خانوار و ۱۸۵هزارو ۸۳۵ نفر روز در مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان کرمان پذیرش و اسکان داده شده اند.

وی با اشاره به اینکه تمامی امکانات آموزش و پرورش استان کرمان برای اسکان مسافران نوروزی به کارگرفته شده است، گفت: فضاهای پیش بینی شده آموزش و پرورش استان کرمان در اختیار مهمانان نوروزی است و بیش از هزارو پانصد نفر از همکاران در سراسر استان به صورت شبانه روزی آماده پذیرش مسافران هستند.

میرزاحسینی با بیان اینکه براساس پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش های شدید و وقوع سیل در برخی شهرستان های جنوبی و شرقی استان تمهیدات لازم در این مورد صورت گرفته است، تصریح کرد: در صورت نیاز از نمازخانه‌های مستحکم مدارس، سالن ها و اماکن ورزشی نیز برای اسکان مهمانان نوروزی استفاده خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان، خاطرنشان کرد: در پنجمین روز از سال جدید ۱۶ هزارو ۷۸۷ مسافر در قالب ۴ هزارو ۳۲۶ خانوار و ۳۸هزارو ۶۱۰ نفرروز در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان اسکان داده شده اند.

ماشاالله میرزاحسینی، اظهارداشت: تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۸/۲درصد رشد خانوار و ۳۰/۶۷ در رشد نفرات را ستادهای اسکان مسافران نوروزی استان کرمان داشته ایم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز