تیم های امدادی هلال احمر کرمان در حالت آماده باش قرار گرفتند

۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۷:۱۸:۰۰
کد خبر: ۸۲۷۱۹۵
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به وقوع سیلاب و آب گرفتگی روزهای گذشته در مناطق شرقی و جنوبی این استان گفت: تیم های امدادی این جمعیت اینک در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد حیدری پور در این خصوص افزود: نوروزبانان بی نوروز جمعیت هلال احمر استان کرمان اینک آماده امدادرسانی در حوادث طبیعی و غیرطبیعی از جمله حوادث جاده ای، سیل و آب گرفتگی، زلزله و توفان هستند.

وی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر امداد رسانی در مناطق سیل زده استان کرمان را تاکنون به صورت مطلوب انجام داده و این امدادرسانی همچنان در حال انجام است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به سیل و آب گرفتگی گذشته در جنوب استان کرمان ادامه داد: بسته های غذایی برای یک ماه بین سیل زدگان توزیع شد و توصیه های لازم و اقدامات پیشگیرانه به مردم این استان ارائه شده است.

وی با اشاره به هشدارهای هواشناسی در زمینه بارش رحمت الهی طی ایام نوروز در شرق و جنوب کرمان افزود: تمامی عوامل امدادی در حوزه جنوب و شرق استان کرمان آمادگی دارند به کمک هم استانی ها و مسافران نوروزی بشتابند.

حیدری پور در بخش دیگری از سخنانش از آمادگی کامل جمعیت هلال احمر استان کرمان برای کمک به مناطق سیل زده و هموطنان استان های شمالی کشور خبر داد و عنوان کرد: در صورت طلب همکاری سازمان امداد و نجات، تیم های این جمعیت به سرعت به یاری سیل زدگان این مناطق خواهند شتافت.

وی تاکید کرد: مردم در ایام نوروز توصیه های ایمنی را جدی بگیرند و قبل از مسافرت نسبت به وضعیت آب و هوا و جاده ها آگاهی داشته باشند و با آگاهی کامل از اطلاعات مسیرها به سفر بروند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز