مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

سالن‌های ورزشی را در اختیار مسافران نوروزی قرار داده‌ایم

۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۹:۵۸:۲۷
کد خبر: ۸۲۷۲۲۴
سالن‌های ورزشی را در اختیار مسافران نوروزی قرار داده‌ایم
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: با توجه به بارندگی های اخیر و هوای نامساعد کرمان، به منظور رفاه حال مسافران نوروزی، سالن فجر در مجموعه ورزشی امام علی (ع) واقع در بلوار جمهوری اسلامی شهر کرمان و سالن‌های شهید نصرالهی و رشیدفرخی را برای اسکان، در اختیار آن‌ها قرار داده‌ایم.

دکتر محمدتقی امیری‌خراسانی در گفت‌وگو با برنا ضمن اعلام این موضوع اظهار داشت: کلیه اماکن ورزشی استان کرمان در صورت نیاز، در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار خواهد گرفت.

وی افزود: هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد استان در حالت آماده باش قرار دارند و منتظر اعلام ستاد مدیریت بحران استان کرمان در صورت نیاز هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان اضافه کرد: همچنین به رؤسای ادارات ورزش و‌ جوانان شهرستان‌های جنوبی استان و همچنین رؤسای هیئت‌های ورزشی در آن شهرها که بنا به اعلام هواشناسی بیشتر در معرض خطر سیل قرار دارند، اعلام کرده‌ایم در صورت بروز هرگونه مشکل ، اولا سالن‌ها را در اختیار قرار دهند، ثانیا با هماهنگی ستاد بحران، شروع به کمک کنند.

دکتر امیری‌خراسانی ادامه داد: کمک‌هایی از سوی سازمان های مردم نهاد جوانان استان کرمان برای مردم سیل زده شمال کشور در حال جمع آوری است که به زودی به سمت شمال کشور ارسال خواهد شد.

وی در پایان گفت: مردم کرمان همراه و همیار آسیب دیدگان سیل شمال کشور هستند و این عزیزان را حمایت خواهند کرد و در صورت اعلام نیاز از سوی ستاد بحران کشور، حاضریم تا برای کمک به آن دیار به سمت شمال کشور حرکت کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز