۱۸۶هزارو ۴۸۱ نفر در مدارس استان کرمان اسکان نوروزی شدند

۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۲۰:۲۶:۱۳
کد خبر: ۸۲۹۵۷۰
۱۸۶هزارو ۴۸۱ نفر در مدارس استان کرمان اسکان نوروزی شدند
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه تاکنون ۱۸۶هزارو ۴۸۱ مسافر در مدارس استان کرمان اسکان نوروزی شدند، گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشتع تاکنون ۴۵/۷۵ درصد رشد خانوار و ۴۵/۰۵ رشد نفرات را در اسکان مسافران نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان استان کرمان داشته ایم.

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری نسب با اعلام این خبر، افزود: از ابتدای افتتاح ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان تاکنون ۱۸۶هزارو ۴۸۱ نفر در قالب ۴۷هزارو ۸۸۰خانوار و ۴۲۸هزارو ۹۰۶نفرروز مسافر در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان پذیرش و اسکان داده شده اند.

وی با اشاره به اینکه ۴۳۳مدرسه در سراسر استان کرمان پذیرای مهمانان نوروزی است، گفت: در سیزدهمین روز از سال جاری ۷هزارو ۴۳۲نفر در قالب یک هزارو ۹۲۶خانوار و ۱۷هزارو ۹۴ نفرروز مسافر در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان اسکان نوروزی شدند.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه ۵ هزارو ۱۶۵ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در سال ۹۸ در نظر گرفته شده است، بیان داشت: بیش از یک هزارو پانصد نفر عوامل اجرایی در سراسر استان امر خدمت رسانی به مسافران نوروزی را برعهده دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، افزود: شهرستان های سیرجان، ناحیه دو و یک شهر کرمان، راور، بم، شهربابک و انار به ترتیب بیشترین آمار پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی را در استان به خود اختصاص داده اند.

وی اظهارداشت: ۳۸ پایگاه اسکان نوروزی برای پذیرش مهمانان نوروزیاز ۲۶ اسفندماه سال گذشته در شهرستان ها و مناطق استان کرمان راه اندازی شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز